خبرگزاری کار ایران

دربی اولی‌هایی که گل زدند

شیخ به این آمار اضافه می‌شود؟

asdasd
کد خبر : ۹۵۶۹۶۱

دیاباته، آقای گل لیگ برتر روز پنجم شهریور دربی اولش را تجربه خواهد کرد

به گزارش ایلنا، پرسپولیس و استقلال در نیمه‌نهایی جام‌حذفی به هم خورده‌اند و قرار است روز پنجم شهریور رودرروی یکدیگر قرار بگیرند. همین مساله هم باعث شده هیجان دربی یک بار دیگر فضای فوتبال کشور را در بر بگیرد و رسانه‌ها به ارائه دوباره اعداد و ارقام جذاب از این بازی رو بیاورند. مثلا به این نکته توجه کنید؛ تا به حال ۲۶ بازیکن پرسپولیس و استقلال در دربی اول‌شان موفق به گلزنی شده‌اند. آخرین آنها ارسلان مطهری بوده که در بازی برگشت لیگی دو تیم دو گل برای استقلال زد.

امیرحسین جابری‌زاده، غلامحسین مظلومی، جواد قراب، محرم عاشری، غلامرضا فتح‌آبادی، عباس سرخاب، ادموند اختر، فرد ملکیان، امیدرضا روانخواه، سجاد شهباززاده، جابر انصاری و امیر ارسلان مطهری ۱۲ استقلالی هستند که در اولین دربی‌های خود گلزنی کرده‌اند.

حسین همیشه جوان، علی پروین، رضا عابدیان، نادر میراحمدیان، ادموند بزیک، بهنام طاهرزاده، عیسی ترائوره، شیث رضایی، محسن خلیلی، عادل کلاه کج، ایمون زاید، علی علیپور، جری بنگستون و سروش رفیعی هم ۱۴ بازیکن پرسپولیس هستند که در اولین شهرآورد خود دروازه حریف را باز کرده‌اند. اگر می‌بینید اسم مهدی عبدی در لیست پرسپولیسی‌ها نیست، دلیلش این است که برخی رسانه‌ها تک گل دربی رفت را گل به خودی حسین حسینی حساب کرده‌اند.

موضوع وقتی جالب‌تر می‌شود که بدانید شیخ دیاباته، آقای گل لیگ برتر روز پنجم شهریور احتمالا دربی اولش را تجربه خواهد کرد و شاید اسمش به این لیست اضافه شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز