خبرگزاری کار ایران

جواد نکونام:

از کسانی که ما را تنها نگذاشتند تشکر میکنم/ حالا خود را برای آسیا آماده میکنیم

asdasd
کد خبر : ۹۵۶۹۳۶

جواد نکونام در کنفرانس خبری بعد از دیدار با تراکتور حاضر شد.

به گزارش ایلنا، جواد نکونام پنجشنبه شب پس از پیروزی برابر تراکتور در اهواز اظهار داشت: به هواداران فولاد و مردم زحمت کشیده استان، کل مجموعه فولاد و تمام کسانی که حمایت کردند تا بهترین نتیجه را کسب کنیم تشکر می کنم.

وی افزود: از بازیکنانی که تا آخرین روز با ما بودند و نه آنهایی که تیم را تنها گذاشتند قدردانی می کنم. من به خاطر فولاد و حفظ حرمت ها به اصول این باشگاه پایبند بودم و بازیکنانی که دلشان با تیم نبود کنار گذاشتم. بازیکن باید با تیم باشد نه اینکه تمرین نکرده یا تیم را اذیت کند. 

سرمربی فولاد افزود: من  بازیکنی که تمرین نکرده، او را بازی نمی دهم و با احترام به همه بازیکنان فولاد، آنهایی که دلشان با تیم نبود کنار گذاشتم.

وی گفت:ما امروز محمد آبشک را با وجود مصدومیت به میدان فرستادیم در حالی که تراکتور بازیکنان بسیاری داشت و از نظر امکانات زمین تا آسمان با ما فرق داشت.

وی افزود: ما امروز شروع طوفانی داشتیم و موقعیت های بسیاری روی دروازه حریف خلق کردیم در عین حال  می دانستیم از بازی چه می خواهیم و بعد از گل بازی را کنترل کردیم.

وی گفت: سعی می کنم حرفه ای کار کنم و در کارم با کسی شوخی ندارم. به بازیکنان و کادر فنی  افتخار می کنم آنها واقعا زحمت کشیدند و توانستیم  مقام سومی فولاد را قطعی کنیم. سر مربی فولاد تصریح کرد:تیمی که بازیکن میلیاردی ندارد به واقع قهرمان لیگ است و امیدوارم تیم فولاد همیشه موفق باشد.

نکونام ادامه داد: با فولاد خاطرات خوبی داشتم هر چند امسال خیلی ها شیطنت کردند اما ما شبانه روز تلاش کردیم که در نهایت به نتیجه دلخواه رسیدیم.

وی افزود: یک عده به تیم خیانت می کردند و دوست داشتند تیم نتیجه نگیرد و اینها دلشان برای مردم نسوخته است.

نکونام اضافه کرد: تا روزی که در فولاد هستم هر کاری برای سربلندی فولاد انجام خواهم داد .
 
وی گفت: ما خیلی زودتر باید به آسیا می رفتیم اما پنج امتیاز ما را گرفتن و می بایست  دوم جدول باشیم اما نگذاشتند این اتفاق رخ دهد اگرچه در روز آخر به موفقیت رسیدیم. 

سرمربی فولاد افزود: منتظر مصاحبه آدم های کوچکی هستم که در فوتبال هیچ جایگاهی نداشته و تیم فولاد را خراب کرده و باعث شدند فولاد در ایران جایگاهی نداشته باشد.

وی اضافه کرد: در طی سال های اخیر هر مربی اینجا آمده برایش سنگ اندازی کردند ولی امسال با کسی طرف شدند که کارش را بلد بود. 

سرمربی فولاد افزود: ما بذری را در فولاد کاشتیم که مربیان سال های آینده بتوانند بهترین استفاده را  از ان داشته باشند. وی افزود: در این فصل سختی های بسیاری داشتیم اما هیچ گاه گلایه ای نکردم.

وی گفت: از پیشکسوتانی که ما را حمایت کردند تشکر می کنم و خوشحالم که فولاد برای آنها مهم است و با من خصومتی ندارند.

وی گفت: باید بدانید برخی در هیات فوتبال استان در کار ما سنگ‌اندازی کردند و نمی خواستند فولاد موفق باشد اینها به مردم خوزستان ظلم می کنند.

وی گفت: امروز یکی از مربیان ما به خاطر کاری که نماینده هیات فوتبال استان انجام داد از زمین اخراج شد و مردم باید آنها را بشناسند و اجازه ندهند وارد بازی های فولاد شوند.

نکونام در پایان گفت: زاهدی فر بازی را به خوبی کنترل کرد اما یک سری صحنه ها را زود سوت می زد و در کل داوری خوب بود و در نتیجه بازی موثر نبود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز