خبرگزاری کار ایران

راز موفقیت زلاتان از نگاه پیولی

asdasd
کد خبر : ۹۵۶۷۲۵

استفانو پیولی، سرمربی میلان تمجید ویژه ای از زلاتان ابراهیموویچ و جانلوئیجی دوناروما انجام داد. َ

به گزارش ایلنا، بعد از پیگیری مجدد رقابت های سری آ میلان بالاتر از هر تیم دیگری 30 امتیاز از بازی های خود به دست آورد تا کسب سهمیه لیگ اروپا برای فصل آینده توسط روسونری قطعی شود. در واقع شاید اگر میلان از ابتدای فصل چنین عملکردی را ارائه می‌داد حتی می توانست برای حضور در جمع چهار تیم بالای جدول و کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا بجنگد. 

یکی از مهمترین دلایل موفقیت میلان در این مقطع درخشش فوق ستاره سوئدی این تیم یعنی زلاتان ابراهیموویچ بود. زلاتان که در نقل و انتقالات زمستانی به روسونری بازگشت، در 18 مسابقه برای این تیم آمار 10 گل و 5 پاس گل را به ثبت رساند. از طرفی این مهاجم 38 ساله روحیه جنگندگی خود را نیز به شاگردان استفانو پیولی تزریق کرد. استفانو پیولی که طی ماه‌های اخیر بارها ‌از فوق ستاره سوئدی تعریف و تمجید کرده بود حالا یک بار دیگر این کار را انجام داده است.

او در این باره گفت: "زلاتان یک بازیکن حرفه‌ای و فوق‌العاده است و به بازیکنان جوان‌تر چیزهای زیادی می آموزد و در واقع یک مرجع برای هم‌تیمی‌هایش محسوب می شود. او همچنین به نقش های درون زمین احترام بسیار زیادی می گذارد. راز موفقیت او تمایل همیشگی اش برای پیروزی و پیشرفت کردن است."

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز