خبرگزاری کار ایران

مهدی قایدی به دنبال شکست طلسم در زادگاه

asdasd
کد خبر : ۹۵۶۴۸۵

آخرین هفته لیگ نوزدهم پنجشنبه‌شب و به‌صورت همزمان در شهرهای مختلف برگزار می‌شود که در یکی از این دیدارها، استقلال باید به مصاف شاهین بوشهر برود. آبی‌پوشان که با اعلام خبر مصدومیت کریمی و چشمی و اخراج باقری و دانشگر دچار شوک شده‌اند، برای قطعی کردن سهمیه لیگ قهرمانان آسیا نیاز به کسب امتیاز دارند.

به گزارش ایلنا، به‌طور حتم چهره ویژه این دیدار مهدی قایدی است که کاملاً با شرایط آب و هوایی بوشهر آشناست. مهاجم استقلال که در ابتدای فصل با پوشیدن پیراهن شماره 10 تیمش به هواداران استقلال وعده داد امسال 10‌بار برای تیمش گلزنی کند، چنانچه تمام رقابت‌های این فصل را ملاک قرار دهیم، به وعده‌اش عمل کرده است. قایدی 9بار در لیگ برتر و دوبار در لیگ قهرمانان آسیا موفق به گل زدن شده تا شمار گل‌هایش را در این فصل به 11 برساند. البته او 7بار به هم‌تیمی‌هایش پاس گل داد و سه‌بار نیز موفق شده برای تیمش پنالتی بگیرد تا عملاً روی 21 گل از گل‌های امسال استقلال در همه رقابت‌ها تأثیر مستقیم داشته باشد.

اما نکته‌ای که در مورد قایدی نگران‌کننده است، طلسم شدن گلزنی او است. قایدی آخرین‌بار در دیدار هفته هجدهم لیگ برتر مقابل نفت مسجدسلیمان موفق به گلزنی شد و پس از آن در 12 دیدار لیگ برتر، یک دیدار جام حذفی و یک دیدار جام باشگاه‌های آسیا موفق به گلزنی نشده است. البته بعید است این مهاجم جوان که هفته‌ها است نتوانسته برای تیمش گل بزند این‌بار برای استقلال پنالتی بگیرد چون داوران لیگ بشدت روی او حساس شده‌اند و نمی‌خواهند یک‌بار دیگر به این متهم شوند که با پنالتی گرفتن برای استقلال شرایط قهرمان شدن این تیم در جام حذفی و سهمیه گرفتن در آسیا را فراهم می‌کنند.

اما در کنار نکات منفی که بعد از پساکرونا برای قایدی رخ داد و او نتوانست پایش به گل زدن باز شود، باید به این نکته اشاره کرد که او به‌جای فرشید اسماعیلی در فصل جاری نقش یک پاسور خوب را بازی کرده و او در حال حاضر در جدول بازیکنانی که پاس گل داده‌اند در جایگاه خوبی قرار دارد. فرشید اسماعیلی اما بر خلاف قایدی فصل چندان خوبی را پشت سر نگذاشت و علاوه بر مصدومیت‌های پی‌درپی و موارد حاشیه‌ای که به وجود آورد، آنقدر پاس گل‌های این بازیکن کم بوده که در جدول بازیکنانی که پاس گل داده‌اند جایی نداشته است. به نظر می‌رسد وظایف بازیکنان در استقلال جابه‌جا شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز