خبرگزاری کار ایران

افاضلی: بازی با صنعت نفت بازی مرگ و زندگی است / خواهش می‌کنم همه تیم‌ها با تمام وجود بازی کنند

asdasd
کد خبر : ۹۵۶۲۷۰

سرمربی تیم ماشین سازی بازی تیمش مقابل صنعت نفت آبادان را بازی مرگ و زندگی توصیف کرد.

به گزارش ایلنا، هومن افاضلی در نشست خبری پیش از دیدار با صنعت نفت آبادان اظهار داشت: هفته پایانی لیگ برتر است و رقابت در بالا و پایین جدول برقرار است و این از معدود لیگ‌هایی است که تا هفته پایانی رقابت بین تیم‌ها برقرار است. ۵ یا ۶ تیم در بالای جدول احتمال کسب سهمیه و ۵ یا ۶ تیم هم در پایین جدول احتمال سقوط دارند. تیم ما هم برای بقا می‌جنگد. 

او ادامه داد: فردا با تیم خوبی بازی داریم که مهاجمشان عیسی آل‌کثیر در کورس آقای گلی است. این بازی برای ما بازی حکم مرگ و زندگی است بنابراین برای کسب سه امتیاز وارد زمین می‌شویم. تلاش می‌کنیم از سهمیه شهر تبریز در لیگ برتر دفاع کنیم. ما جزو تیم‌هایی هستیم که گزینه سقوط و ماندن در لیگ برتر است. 

افاضلی درباره شرایط تیمش گفت: در چند روز گذشته سعی کردیم تیممان را خوب ریکاوری کنیم و از نظر ذهنی تیم را آماده کنیم. در برخی بازی‌ها حق ما نبود که امتیاز از دست بدهیم. در این بازی جنبه ذهنی اهمیت پیدا می‌کند. بازیکنان هم به شرایط واقف هستند. امیدوارم فردا با بازی هجومی که انجام می‌دهیم سه امتیاز را بگیریم.

سرمربی ماشین سازی درخصوص غایبان تیمش برای این بازی هم گفت: برای بازی فردا سه بازیکن را در اختیار نداریم. من می‌دانم در این هفته نظارت ویژه‌ای روی لیگ است و مردم هم همه صحنه‌ها را می‌بینند. امیدوارم تیم‌های داوری و تیم‌های میانه جدول فقط به خودشان فکر نکنند. خواهش می‌کنم همه تیم‌ها با همه وجود بازی کنند تا همه چیز در زمین مشخص شود. از داوران می‌خواهم دقت کنند چون با یک سوت سرنوشت یک تیم تغییر می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز