خبرگزاری کار ایران

سلطانی‌فر: حتما با مقصران شکایت ویلموتس برخورد می‌شود/ امیدوارم حکم فیفا در دادگاه عالی ورزش شکسته شود(ویدیو)

asdasd
کد خبر : ۹۵۶۲۵۳

وزیر ورزش و جوانان گفت: مردم مطمئن باشند در راستای این حرکت مبارزه با فساد در ورزش که با همکاری وزارت ورزش، وزارت اطلاعات و دستگاه قضایی آغاز شده حتما با مقصران برخورد لازم انجام می‌شود.

به گزارش ایلنا و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش وجوانان، دکتر مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان در حاشیه جلسه هیات دولت درباره قرارداد مارک ویلموتس گفت: این قضیه به نظر من چند وجه دارد. اول اینکه حتما اگر در هنگام عقد قرارداد خدایی نکرده قصور و سهل‌انگاری به وجود آمده و مشکلی وجود داشته، طبیعتا دستگاه‌های نظارتی، بازرسی کل کشور و نهادهای امنیتی بررسی کردند و پرونده لازم را تشکیل دادند و به محاکم قضایی می‌دهند. مردم مطمئن باشند در راستای این حرکت مبارزه با فساد در ورزش که با همکاری وزارت ورزش، وزارت اطلاعات و دستگاه قضایی آغاز شده حتما با مقصران برخورد لازم انجام می‌شود.

او افزود: مطلب دوم و مهم این است که بالاخره یک حکم ناعادلانه توسط فیفا برعلیه فوتبال ایران و ورزش ایران صادر شده و فکر می‌کنیم برای دفاع از منافع ملی و جلوگیری از اتلاف مالی و دفاع از فوتبال ملی‌مان کاری که بایستی به فوریت انجام دهیم این است که از همه ظرفیت‌های حقوقی و اداری و اجرایی کشور استفاده کنیم و به گونه‌ای تدبیر شود که حکم فیفا در دادگاه عالی ورزش شکسته شود.

وزیر ورزش گفت: توصیه کردیم که از همه ظرفیت‌های حقوقی کشور در دستگاه‌های مختلف استفاده شود هم در بازرسی کل کشور و هم در وزارت خارجه و هم در حوزه معاونت حقوقی ریاست جمهوری و هم در وزارت ورزش و در دستگاه‌های مختلفی که این ظرفیت‌ها وجود دارد یک همگرایی و هم افزایی خوبی به وجود بیاید که بتوانیم انشالله در جهت حفظ منافع ملی‌مان و دفاع از فوتبال ملی‌مان دفاع لازم را کنیم و به امید خدا بتوانیم حکم فیفا را که کاملا ناعادلانه است را با توجه به ابعاد مختلف قراردادی که بوده و مسیر رسیدگی به پرونده که خیلی غیرمنطقی انجام شده، تغییر دهیم.

حجم ویدیو: ۲.۷۸M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۱:۲۹ دانلود ویدیو
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز