خبرگزاری کار ایران

واکنش اتوئو به شایعات جدایی مسی

asdasd
کد خبر : ۹۵۶۰۱۷

ساموئل اتوئو، ستاره سابق بارسلونا معتقد است که سران باشگاه کاتالانی باید تمام تلاش خود را برای حفظ لیونل مسی انجام دهند.

به گزارش ایلنا، لیونل مسی در دیدار مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا بین دو تیم بارسلونا و بایرن مونیخ که با شکست 8-2 کاتالان ها خاتمه یافت یکی از بدترین تجربیات فوتبال خود را پشت سر گذاشت. همین شکست تحقیر آمیز مقابل بایرن مونیخ باعث شده که زمزمه های انقلاب بزرگ در بارسلونا شکل بگیرد و حالا مهمترین اتفاق به بحث جدایی فوق ستاره آرژانتینی این تیم یعنی لیونل مسی مربوط می شود. ادعایی که توسط مارسلو بچلر، خبرنگار مطرح برزیلی مطرح شد. ساموئل اتوئو، هم تیمی سابق لیونل مسی حالا درباره احتمال جدایی این فوق ستاره آرژانتینی از بارسلونا صحبت کرده است.

او در این باره گفت: " باید این اطمینان حاصل شود که مسی کار خود را در بارسلونا به پایان می‌رساند. امیدوارم که افراد تصمیم گیرنده در این زمینه به سود بارسلونا عمل کنند. من لئو را مانند پسر خودم دوست دارم. بارسلونا یعنی مسی. همیشه بهترین‌ها را برای مسی می خواهم اما باشگاه یعنی مسی. اگر لئو تصمیم به ترک باشگاه گرفت باید به دنبال جذب جانشینی برایش باشیم. با این حال ما خوش شانس هستیم که در مقطع کنونی بهترین بازیکن تمام دوران را در اختیار داریم."

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز