خبرگزاری کار ایران

منتظرم این فصل کابوس وار تمام شود

بوحمدان: با این شرایط خیلی از بازیکنان ذوب آهن جدا می‌شوند/ تبانی با گل‌گهر؟ اصلاً امکان ندارد

asdasd
کد خبر : ۹۵۵۷۷۸

هافبک ذوب آهن در مورد شرایط این تیم و همچنین خط سقوط به لیگ یک صحبت کرد.

حمید بوحمدان در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص شرایط ذوب آهن اظهار داشت: شرایط خوبی داریم و روحیه بازیکنان برای بازی هفته آخر خوب است و با توجه به اینکه به 3 امتیاز بازی با گل گهر احتیاج داریم همه تلاشمان را می‌کنیم تا فصل را با پیروزی به اتمام برسانیم و این فصل عجیب و غریب هر چه زودتر به پایان برسد.

وی در مورد اینکه ذوب آهن خطر اندکی برای سقوط احساس می‌کند گفت: به نظر من اندک نیست و درست است که از لحاظ جدول احتمال سقوط ما از خیلی تیم‌های دیگر کمتر است ولی اصلاً نباید اینطور فکر کنیم که خطر وجود ندارد چرا که در این صورت ممکن است خدای نکرده غافلگیر شویم. ما فصل سختی پشت سر گذاشتیم ولی می‌رویم تا با برتری مقابل گل گهر پایان خوبی برایش رقم بزنیم.

هافبک ذوب آهن در مورد اینکه با یک مساوی مقابل گل گهر هر دو تیم بقایشان در لیگ قطعی می‌شود هم عنوان کرد: بله حتی به شوخی بعضی‌ها می‌گویند مساوی کنید تا هر دو تیم به خواسته‌شان برسند ولی این شوخی است و اصلاً امکان ندارد چنین کاری بکنیم چرا که ذوب آهن از تیم های اخلاق مدار لیگ بوده و هست و مطمئن باشید همانطور که گفتم با همه توان برای 3 امتیاز به میدان می‌رویم و به چیزی جز برد فکر نمی‌کنیم.

بوحمدان در مورد فصل سخت ذوب آهن هم گفت: واقعاً فصل سخت و عجیب و غریبی بود و انواع و اقسام اتفاقات را در آن دیدیم و منتظریم هرچه زودتر به پایان برسد. در مقطعی مشکلات داخلی در تیم وجود داشت و دو بار سرمربی تیم تغییر کرد و یک مقطع هم اشتباهات وحشتناک داوری علیه ما بود و امتیازات زیادی از ما گرفت ولی امیدوارم فصل بعد اوضاع برای ما جور دیگری رقم بخورد.

وی در مورد اینکه هنوز فصل تمام نشده صحبت از جدایی چند بازیکن مطرح شده است هم گفت: طبیعی است که با نزدیک شدن به پایان فصل و شروع فصل نقل و انتقالات گمانه‌زنی‌ها شروع شود ولی در کل با شرایطی که باشگاه دارد فکر می‌کنم خیلی از بازیکنان به محض اینکه فصل تمام شود از ذوب آهن جدا شوند.

هافبک ذوب آهن در مورد وضعیت خودش هم گفت: من یک سال دیگر قرارداد دارم ولی هنوز برای فصل بعد تصمیم نگرفتم. پییشنهاداتی هم دارم ولی فعلاً تمرکزم روی بازی با گل گهر است و بعد از پایان فصل در مورد لیگ بعدی تصمیم خواهم گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز