خبرگزاری کار ایران

طیبی: بهترین تیم آسیا هستیم / فوتسال در قاره پیشرفت کرده است

asdasd
کد خبر : ۹۵۵۷۰۳

ستاره تیم ملی فوتسال ایران گفت: باید بهترین عملکرد خود را در جام ملت های آسیا داشته باشیم.

به گزارش ایلنا،،کنفدراسیون فوتبال آسیا در گزارشی به بررسی روند آماده‌سازی تیم ملی فوتسال ایران در آستانه مسابقات جام ملت‌های آسیا پرداخت.

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در این باره نوشت: ایران موفق‌ترین تیم فوتسال آسیا است که موفق شده در ۱۵ دوره جام ملت‌های آسیا، ۱۲ قهرمانی را کسب کند.
حسین طیبی، ستاره تیم ملی فوتسال ایران است. بازیکنی که در چهار سال گذشته در تیم غیرت قزاقستان بازی کرد و امسال به تیم مطرح پرتغال یعنی بنفیکا پیوسته است. انتقالی که با آن می‌توان به پیشرفت فوتسال آسیا اشاره کرد.
حسین طیبی درباره روند تیم ملی فوتسال اظهار داشت: در سال‌های قبل به راحتی می‌توانستیم تیم‌های آسیایی را شکست دهیم اما الان کار خیلی سخت شده است و این به معنای پیشرفت فوتسال در قاره آسیا است.ما باید بهترین عملکرد خود را در این رقابت‌ها داشته باشیم. ما بهترین تیم آسیا هستیم و باید از عنوانمان دفاع کنیم هر چند می‌دانیم که کار بسیار سختی را پیش‌رو داریم.
تیم فوتسال ایران در جام ملت‌های آسیا که آبان ماه برگزار می‌شود با تیم‌های کره‌جنوبی، عربستان و تایلند در گروه چهارم قرار دارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز