خبرگزاری کار ایران

چهارمین بازیکن خارجی لیگ برتر والیبال در هورسان/ یک‌برزیلی دیگر در جمع رامسری ها

asdasd
کد خبر : ۹۵۵۵۰۹

تیم هورسان رامسر دومین بازیکن خارجی تیم خود را جذب کرد.

به گزارش ایلنا ، تیم والیبال هورسان رامسر برای تکمیل نفرات خود در پست دریافت کننده با برونو تیاگو گودوی داسیلوا برزیلی به توافق رسید.

این بازیکن برزیلی سابقه حضور در لیگ‌برتر کشورهای برزیل ، سوئیس و قبرس را دارد.

عارف باقرزاده سرمربی تیم هورسان رامسر در این رابطه به خبرنگار ایلنا گفت: تقریبا در تمامی پست ها بازیکنان مد نظر خود را جذب کردیم و تنها در پست دریافت کننده یک جای خالی داشتیم که توانستیم با داسیلوا برزیلی قرارداد همکاری به امضا برسانیم.

وی تصریح کرد : چندی پیش با یک‌ بازیکن برزیلی در پست قطر پاسور جذب کردیم که الان در تمرینات ما حضور دارد و امیدوارم با حضور بازیکنان خارجی بر کیفیت لیگ‌ برتر والیبال افزوده شود.

سرمربی هورسان در پاسخ به سوالی درباره اینکه جذب بازیکنان برزیلی هورسان با قوانین آیین نامه مغایرت دارد یا خیر؟، بیان کرد: ما قبل از تایید آیین نامه توسط مجمع عمومی فدراسیون درخواست دو بازیکن برزیلی را به فدراسیون والیبال ارائه کرده بودیم و در حال طی کردن مراحل نهایی عقد قرارداد بودیم و طبق قوانین فدراسیون تا قبل از تایید آیین نامه لیگ برتر توسط مجمع فدراسیون ، جذب بازیکن خارجی مطابق قانون گذشته انجام شد و مشکلی وجود ندارد ، علت تاخیر یک هفته ای  این بازیکن انجام مراحل تست کرونا بود که تلاش داریم هرچه سریع تر به ما ملحق شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز