خبرگزاری کار ایران

شاهکار مربیگری‌‌ام ماندن ملوان بود

میثاقیان: من مرض دارم!/ دیگر از برج میلاد نمی‌ترسم

asdasd
کد خبر : ۹۵۵۴۶۵

سرمربی ملوان انزلی پس از ماندن این تیم در لیگ دسته اول توضیحاتی را ارائه کرد.

اکبر میثاقیان در گفتگو با ایلنا درباره بقای تیم ملوان در لیگ دسته اول گفت: از زمانیکه من به تیم ملوان رفتم، تیم شرایط خوبی نداشت و تیم امتیاز خیلی کمی داشت. به نظرم یکی از شاهکارهای مربیگری‌‌ام همین بود چون بعد از کرونا هم بود و چنین تجربه‌ای نداشتم.

او ادامه داد: با همت آقایان نوری و زارع و تمامی عوامل عزیز باشگاه ملوان موفق شدیم که تیم را نگه داریم و از این بابت خیلی خوشحالیم که توانستیم دل هواداران را هم شاد کنیم.

میثاقیان در پاسخ به این سوال که چگونه با استرس‌ها مواجه می‌شود، گفت: این استرس من را داغان می‌کند. تمام بدنم به لرزه افتاده است؛ من مرض دارم! مطمئنا من مریضم که از عشق به فوتبال همچنان این کار را ادامه می‌دهم.

میثاقیان در واکنش به این سوال که با مخالفت همسرش چه رفتاری دارد، گفت: همه مخالف هستند، تنها همسرم نیست. شما ببینید ما مثلا یک گل بیشتر در آن بازی می‌خوردیم سقوط می‌کردیم، چطور باید آن بازی را جمع می‌کردم؟ همه می‌گویند که فوتبال برای من یک سم است و همیشه دوست دارم که این کار را انجام بدهم.

میثاقیان درباره احتمال بازگشت به لیگ برتر گفت: الان دیگر زمان ما نیست و جوانان باید در لیگ برتر تلاش کنند و خودی نشان بدهند. هر چه خدا بخواهد از این خوشحالم که توانستم تیمی که مانند استقلال و پرسپولیس اهمیت دارد را در لیگ یک نگه داریم و مردم انزلی از این بابت خوشحال شوند. 

میثاقیان درخصوص شرایط تیم شهرخودرو مشهد هم گفت: ما زیاد با تیم آنها در تماس نیستم اما آقای حمیداوی بعد از پدیده که فروخته شد تقریبا جای ابومسلم را گرفته اما مردم آن تیم را به یک شکل دیگر دوست داشتند. تا به الان خوب کار کرده‌اند و برای شادی مردم مشهد تلاش کرده‌اند که امیدوارم که موفق باشند.

اکبر میثاقیان درخصوص قهرمانی پرسپولیس در لیگ نوزدهم گفت: پرسپولیس واقعا تیم خوبی است و مهره‌های خیلی خوبی دارد. مربیان خوبی دارد و مجموعه یکدل کار کردند که چهارمین قهرمانی متوالی را جشن گرفتند.

میثاقیان درباره سفر به تهران و بازدید از برج میلاد گفت: برای بازی به نیروی زمینی به تهران امدیم، از نزدیک برج میلاد هم رد شدم اما مثل سابق از آن نمی‌ترسم(باخنده.) دیگر ترسی از برج میلاد ندارم و آن مربوط به گذشته است.

میثاقیان درخصوص منحل شدن باشگاه راه آهن تهران هم گفت: واقعا مجموعه خوب و سازنده ای بود که برای فوتبال ایران خیلی دستاورد داشت و حیف شد که آن تیم منحل شد و اثری دیگر از آن نیست.

منبع خبرگزاری دانشجو
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز