خبرگزاری کار ایران

پیمان رضایی؛

تورنمنت چهارجانبه والیبال در ارومیه/ شاید توخته در آذرباتری ماندنی شود!

asdasd
کد خبر : ۹۵۵۴۵۳

مدیرعامل باشگاه شهرداری ارومیه می گوید: تورنمنت چهارجانبه والیبال با عنوان دریاچه ارومیه با حضور تیم های لیگ برتری به میزبانی باشگاه شهرداری ارومیه برگزار خواهد شد.

پیمان رضایی در گفتگو با ایلنا با بیان اینکه در سال جاری استان آذربایجان غربی با دو تیم در لیگ برتر والیبال حضور دارد،بیان کرد: تیم شهرداری جوان ارومیه امتیاز لیگ برتر‌را از لیگ‌دسته اول کسب کرده بود و این امتیاز را به مجموعه آذرباتری انتقال دادیم و امسال دو تیم شهرداری و آذرباتری دو  تیم لیگ برتری ارومیه هستند.

وی تصریح کرد: تیم والیبال شهرداری ارومیه یکی از تیم های ریشه دار لیگ برتر والیبال بوده و در سال جاری دهمین سال حضور در لیگ برتر را تجربه می کند، از هفتم‌تیر ماه تمرینات خود را در دو نوبت صبح و عصر آغاز کردیم.

مدیرعامل باشگاه شهرداری ارومیه با اشاره به برگزاری تورنمنت چهارجانبه دریاچه ارومیه،گفت: برای آمادگی هر چی بیشتر با حضور دو تیم ارومیه ای و با دعوت تیم های شهرداری ورامین و فولاد ایرانیان سیرجان تورنمنت چهارجانبه را تدوین کردیم که از چهارم شهریور ماه آغاز خواهد شد.

پیمان رضایی ادامه داد: امسال لیگ جذابی را خواهیم داشت، ما در تیم شهرداری ارومیه در نخستین دیدار شهرآورد والیبال ارومیه را داریم و برابر تیم آذرباتری قرار خواهیم گرفت ، امیدواریم ویروس کرونا مانع برگزاری لیگ‌ نشود.

وی اضافه کرد: در قرعه کشی  شخصا حضور نداشتم و نمایندگان باشگاه در جلسه حضور داشتند، ما به مدیران فدراسیون پیشنهاد داده بودیم که لیگ برتر همانند فرمت لیگ ملت ها برگزار شود، میتوانستیم‌بصورت متمرکز لیگ برتر را در شهرهایی که پتانسیل میزبانی دارند در چند گروه بصورت متمرکز برگزار کنیم اما در حال حاضر طبق برنامه ای که فدراسیون ارائه کرد تا اواسط اسفندماه  طول خواهد کشید تا لیگ برتر به پایان برسد.

مدیرعامل باشگاه شهرداری ارومیه درباره اظهار نظر امیرحسین توخته که گفته بود متاسفانه مسئولان تیم والیبال شهرداری ارومیه مانع حضورم در تمرینات شدند،خاطرنشان کرد: توخته یکی از بازیکنان ارزشمند تیم ملی و ارومیه بوده و سال گذشته در تیم شهرداری عضویت داشت ، این بازیکن هیچ درخواستی برای حضور در تمرینات تیم ارومیه نداد و اگر هم مطرح میکرد باید مورد بررسی قرار می گرفت چون شرایط کرونا شرایط ویژه است.

پیمان رضایی با بیان اینکه از مصاحبه توخته متعجب شدم،بیان کرد: گفتن مسائلی که اصلا وجودخارجی نداشت عجیب به نظر می رسید؛ از روز یکشنبه امیر حسین توخته برای اینکه از شرایط والیبال فاصله نگیرد در تمرینات آذرباتری  حضور پیدا کرد و احتمال میدهم‌اگر بحث لژیونر شدن ایشان کنسل شود ممکن است این بازیکن در مجموعه آذرباتری به کار خود ادامه دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز