خبرگزاری کار ایران

توضیحات یکی از وکلای فدراسیون فوتبال:

همه چیز در مورد حکم فیفا علیه فدراسیون؛ باید 160 میلیارد به ویلموتس بدهیم؟

asdasd
کد خبر : ۹۵۵۳۹۶

یکی از وکلای فدراسیون فوتبال در مورد حکمی که علیه فدراسیون در پرونده ویلموتس صادر شده توضیحات کاملی ارائه داد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، بعد از ظهر امروز خبری منشتر شد مبنی بر صدور حکم پرونده ویلموتس از سوی فیفا و محکومیت ایران به پرداخت 6.1 میلیون یورو و حالا ملک زاده، یکی از وکلای فدراسیون فوتبال در این پرونده توضیحاتی در خصوص آن ارائه می‌دهد:

" این حکمی که ساعت 4 به ما ابلاغ شد که در حقیقت رأی اولیه، تاکید می‌کنم رأی اولیه است که علیه ما صادر شده و به پرداخت تقریباً 6.1 میلیون یورو محکوم شدیم. نکته مهم و حائز اهمیت این است که این رأی قطعی و دائمی نیست. این رأی پس از ابلاغ تا حدود 20 روز قابل تجدید نظر در CAS است و قرار نیست فدراسیون فوتبال همین فردا پولی به آقای ویلموتس پرداخت کند و اینکه شکل رسیدگی به رأی در دادگاه CAS کاملاً متفاوت و منصفانه‌تر از فیفا است و این را بدون احساسات و تعصب و بر اساس قواعد حقوقی می‌گویم که احتمال نقض رأی در دادگاه CAS وجود دارد.

ما در آنجا از مزیت رسیدگی هیئرینگ، استماعی و احتمالاً پنل 3 نفره برخوردار هستیم و نکته‌ای که می‌خواهم بگویم این است که چنانچه رأی به سود ما هم صادر می‌شد و ما به خواسته خود در شکل و مقدار پرداخت می‌رسیدیم هم باز جایی برای هیجان‌زده شدن نبود و الان هم نباید نا امید شویم. این پرونده قابل تجدید نظر در CAS و در مواقع استثنایی در دیوال فدرال سوئیس است. اینکه بگوییم فردا فدراسیون باید این مبلغ را واریز کند و خطر محرومیت در کمین ماست به هیچ وجه پایه و اساس علمی و حقوقی ندارد و این اطمینان خاطر را ‌می‌دهم که ما تمام تلاشمان را به کار می‌گیریم با توجه به مواردی که گفتم بتوانیم رأی را در دادگاه CAS نقض کنیم.

نکته‌ای که وجود دارد این است که این رأی توسط یک نفر صادر شده و بر اساس پیش زمینه‌ای که دارند بیشتر به سود مربیان و بازیکنان صادر می‌شود که ایراد جدی به آن وارد است و ما امیدواریم در دادگاه CAS که در موارد بسیاری آرای این چنینی را نقض کرده درنهایت به مقصود مان ما را برساند و ما بتوانیم با کاهش دوباره مبلغ مورد نظر و تغییر شکل پرداخت آن به هدف خودمان برسیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز