خبرگزاری کار ایران

تجلیل از قهرمانان و پیشکسوتان ورزشی

asdasd
کد خبر : ۹۵۵۲۲۹

مشاور وزیر ورزش و رئیس صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان با شهردار منطقه دیدار کرد.

به گزارش ایلنا، روابط عمومی شهرداری منطقه ۵، در این دیدار که در دفتر شهردار انجام شد، دکتر مصطفی ابطحی اظهار داشت: ایجاد تحول، اثربخشی و رسیدن به تکامل سه محور اصلی است که در برنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش گذاشته شده است. وی در توضیح هر یک از این محورها گفت: تحول یعنی بازنگری در ماموریت های صندوق داشته باشیم، چالش های درونی را به حداقل برسانیم و با ایجاد خرد فردی و سیستمی، کارآمدسازی را عملیاتی کنیم .

ابطحی تاکید کرد: تمام تلاش ما این است که همواره در کنار قهرمانان و پیشکسوتان ورزشی باشیم و برای رضای خداوند سبحان تلاش کنیم.

فریدون حیدری اظهار داشت: یک لحظه را برای خدمت گذاری به پیشکسوتان و قهرمانان از دست نمی دهیم تاکید کرد که در مورد برنامه ها و فعالیت های در دستور کار  به زودی اتفاقات خوبی در منطقه رقم خواهد خورد .و منطقه ۵ قطب احترام و قدر دانی و برنامه های ویژه برای پیشکسوتان خواهد شد.

شهردار منطقه ۵ خاطر نشان کرد: طبیعتاً تجلیل از قهرمانان و پیشکسوتان ورزشی که سالها عمر و زندگی خود را در راه ورزش گذاشتند تا افتخارات ملی برای ایران کسب کنند، می تواند تبعات مثبت فراوانی داشته باشد. این اقدام نه تنها باعث دلگرمی و شادابی پیشکسوتان می شود بلکه باعث خواهد شد جوانانی که تازه وارد ورزش قهرمانی شده اند با روحیه و انگیزه مضاعفی به تمرین و تلاش بپردازند

وی تصریح کرد: هر چه پیشکسوتان ورزش ما مورد حمایت و توجه قرار گیرند، جوانان بیشتری هم برای ادامه راه قهرمانی این بزرگان ترغیب می شوند. اگر هم این نسل قدیمی از قهرمانان به فراموشی سپرده شوند، جوانان هم رغبتی برای حضور مداوم و مستمر در ورزش نخواهند داشت.

رئیس اداره ورزش شهرداری منطقه افزود: مشورت با پیشکسوتان راهکاری برای ایجاد انگیزه‌ی ورزشکاران است .نسل جدید اگر امروز در عرصه‌های ملی و بین المللی می‎درخشد ناشی از وجود این انسان‌هااست.

در این دیدار، فیض رئیس روابط عمومی صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ،دلبری معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه و موسوی رئیس اداره ورزش منطقه حضور داشتند و درباره  برگزاری مراسم تقدیر و تجلیل از قهرمان و پیشکسوتان ورزشی ساکن  در منطقه ۵ ،بحث و تبادل نظر شد .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز