خبرگزاری کار ایران

در تمرین فردا به برخی از بازیکنان استراحت می‌دهیم

عبدی: بازیکنان تمرینات پرفشاری را پشت سر گذاشتند

asdasd
کد خبر : ۹۵۵۱۹۳

سرمربی تیم فوتبال نوجوانان تاکید کرد: در تورنمنت حافظان سلامت برای دور نماندن بازیکنان از شرایط مسابقه شرکت می‌کنیم.

به گزارش ایلنا، حسین عبدی، سرمربی تیم ملی فوتبال نوجوانان در ابتدا گفت: از هفته گذشته درحال پیگیری تمرینات هستیم و در نوبت امروز صبح به ریکاوری و تشریح وظایف هر بازیکن در زمین پرداختیم. تمرینات سختی در یک هفته اخیر داشتیم و فردا برخی از بازیکنان فقط در یک نوبت و برخی دیگر در دو نویت تمرین خواهند کرد.

وی افزود: در هفته دوم این اردو سه بازی تدارکاتی هم خواهیم داشت. امیدوارم بازیکنانم با این فشار تمرینی زیادی که دارند، بازی منطقی از خود به نمایش بگذارند تا پایه گذاری مناسبی برای مسابقات رسمی باشد. هدف ما از حضور در تورنمنت حافظان سلامت این است که بازیکنان از شرایط مسابقه ای دور نباشند و بتوانند به هماهنگی بهتری برسند.

عبدی ادامه داد: قبل از شیوع کرونا به چند تورنمنت دعوت شده بودیم، از جمله تورنمنت لهستان و قرار بود با حضور 2 تیم اروپایی و یک تیم آمریکای جنوبی بازی کنیم که متاسفانه این فرصت از دست رفت. ضمن اینکه برنامه های اردویی هم دچار تغییرات زیادی شد تا به نقطه زمانی فعلی رسیدیم.

وی افزود: مجموعه این موارد باعث شد که در چند ماه اخیر بین اردوهایمان فاصله ایجاد شود و به همین دلیل از فدراسیون درخواست کردیم تا شرایطی ایجاد شود که بازیکنان زیاد از کمپ دور نباشند و هر یک هفته یا 10 روز یکبار در اردو حاضر شوند.

سرمربی تیم فوتبال نوجوانان در پایان گفت: انجام بازی بین المللی از اهمیت زیادی برخوردار است که باید تا آخرین لحظه تلاش کنیم از این موضوع بهره ببریم. در این صورت در شرایط متعادلی نسبت به رقبای قدرتمند نظیر کره جنوبی، ژاپن، قطر، کره شمالی و دیگر تیم های که در جمع 16 تیم برتر آسیا قرار گرفتند، برسیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز