خبرگزاری کار ایران

سولشایر: باید ترکیب یونایتد را تقویت کنیم

asdasd
کد خبر : ۹۵۵۱۸۴

سرمربی شیاطین سرخ عقیده دارد این تیم باید در نقل و انتقالات تابستانی تقویت شود.

به گزارش ایلنا، منچستریونایتد در مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا شب گذشته به مصاف سویا رفت و به نتیجه دو بر یک شکست خورد تا از صعود به دور بعدی بازبماند. این سومین نیمه نهایی بود که شیاطین سرخ به همراه اوله گونار سولسشیر در فصل جاری شکست را تجربه کردند.

سولسشیر در پایان بازی گفت : این یکی از آن بازی هایی بود که اگر از فرصت های گلزنی خود استفاده می کردید، می توانستید به راحتی پیروز شوید. دروازه بان آن ها عملکرد خارق العاده ای داشت اما باعث ناامیدی بود که نتوانستیم گلزنی کنیم. از ماه فوریه عملکرد م فوق العاده بوده است اما پس از گذشت مدتی، ناامید کننده است که از رقابتی کنار بروید. کار کردن با این پسران بسیار هیجان انگیز است. این بازیکنان باید چیزهای زیادی را یاد بگیرند.

سولسشیر ادامه داد: اگر خواستار وضعیت بهتری در جدول باشیم، باید ترکیب خود را تقویت کنیم. مسئله فقط خرید کردن نیست بلکه مسئله اصلی کیفیت خریدها است.  شما به بازیکنانی نیاز دارید که از شخصیت و کیفیت لازم برخوردار باشند و موجب بهتر شدن تیم ما شوند. ممکن است که امروز به این مسابقه نگاه کنیم و ببینیم که در چه پست هایی نیاز به بهود و تقویت شدن داریم. در تلاش هستیم تا ترکیب خود را تقویت کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز