خبرگزاری کار ایران

در جلسه هیات مدیره بررسی می‌شود؛

نویدکیا - تکسیرا؛ زوج نیمکت سپاهان در فصل بعد

asdasd
کد خبر : ۹۵۵۰۳۹

هیات مدیره سپاهان در حالیکه هنوز برای سرمربی فصل بعد این تیم به جمع بندی نرسیده یک احتمال قوی را مورد بررسی قرار می‌دهد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، سپاهان باید روز پنجشنبه و همزمان با 7 دیدار دیگر از هفته پایانی لیگ نوزدهم در تهران میهمان پیکان باشد و این بازی در حالی برگزار می‌شود که طلایی پوشان برای استفاده از شانسی که در کسب سهمیه دارند برابر این تیم پیروز شوند.

سپاهان که چند وقتی است با استعفای امیر قلعه‌نویی، هدایتش را موقتاً در اختیار میگوئل تکسیرای پرتغالی قرار داده است موفق شد در هفته بیست و نهم و در دیدار حساس و شش امتیازی مقابل شهر خودرو به برتری 2 بر صفر دست پیدا کند و شانسش برای گرفتن سهمیه بیشتر شود.

عملکرد تکسیرا در نخستین بازی روی نیمکت سپاهان مورد تایید مدیران باشگاه قرار گرفته و از همین رو شاید به او شانس باقی ماندن در این تیم برای فصل آینده هم داده شود و این بستگی به نتیجه بازی با سپاهان و موفقیت در کسب سهمیه آسیایی دارد.

از اصفهان خبر می‌رسد که مدیران باشگاه به تکسیرا گفته‌اند اگر در بازی با پیکان نتیجه مناسب کسب شود و این تیم سهمیه آسیایی بگیرد فصل آینده هم در این تیم باقی خواهد ماند.

این در حالیست که مذاکرات مدیران باشگاه با محرم نویدکیا مثبت بوده و توافقات اولیه حاصل شده و در این میان مشکل نداشتن مدرک مربیگری A آسیا هم یک مانع بزرگ برای او در راه نشستن روی نیمکت سپاهان است.

ظاهراً برنامه مدیران باشگاه سپاهان حضور همزمان تکسیرای پرتغالی و نویدکیا روی نیمکت این تیم در فصل آینده است ولی مشخص نیست قرار است کدام یک از این نفرات به عنوان سرمربی فعالیت کند و دیگری نقش دستیار را ایفا کند.

با حضور تکسیرا روی نیمکت سپاهان مشکل نداشتن مدرک مربیگری محرم هم برطرف خواهد شد و او در طول این مدت فرصت دارد تا با حضور در دوره‌های لازم مدرک خود را هم بگیرد.

با توجه به فاصله اندک تعطیلی میان دو فصل تغییرات اساسی در تیم به زیان سپاهان خواهد بود چرا که مربی جدید برای آشنایی با فضای تیم زمان لازم دارد و این زمان به نوعی وقت کشی در نتیجه گیری برای فصل جدید است و به همین دلیل سپاهانی‌ها قصد دارند تکسیرا را که 2 فصل در این تیم حضور داشته و با آن آشنایی کامل دارد را حفظ کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز