خبرگزاری کار ایران

دردسر این روزهای استقلال

ستاره‌هایی که نمی‌خواهند به این زودی تمدید کنند

asdasd
کد خبر : ۹۵۴۹۵۵

چشمی در این از ارکان اصلی خط دفاع استقلال به شمار می‌رود و در کنار علی کریمی تمدید قرارداد او یکی از اهداف اصلی باشگاه در نقل و انتقالات است.

به گزارش ایلنا، باشگاه استقلال برای تمدید 2 ساله قرارداد روزبه چشمی با این بازیکن به توافق رسیده است..چند روزی می‌شود که  شایعه شده  روزبه چشمی برای تمدید قرارداد با استقلال به توافق رسیده و به‌زودی قرارداد خود را با این باشگاه تمدید خواهد کرد. دیروز هم اعلام شد دو طرف بعد از بازی با پیکان قرارداد 2 ساله‌ای منعقد خواهند کرد.

روزبه چشمی در این از ارکان اصلی خط دفاع استقلال به شمار می‌رود و در کنار علی کریمی  تمدید قرارداد او یکی از اهداف اصلی باشگاه در نقل و انتقالات  است. اما به نظر می‌رسد روزبه چشمی و مدیر برنامه‌اش منتظر پایان فصل هستند تا بعد از بررسی پیشنهادهای خارجی احتمالی  و همچنین پس از تسویه‌حساب کامل باشگاه استقلال با احمد سعادتمند  وارد مذاکره شوند. برنامه و سیاستی که از طرف علی کریمی هم دنبال می‌شود. درواقع آن‌ها در ابتدای فصل برخلاف  وریا غفوری و حسین حسینی قراردادشان را بلندمدت تمدید نکردند تا امسال هم‌دستشان برای ترانسفر شدن احتمالی و همچنین چانه‌زنی برای افزایش مبلغ قرارداد باز باشد.

با توجه به اینکه پروژه تمدید قرارداد علی کریمی و روزبه چشمی فعلاً به بن‌بست خورده است، خبر می‌رسد که سعادتمند به دنبال تمدید قرارداد گزینه‌های کم دردسری مثل فرشید باقری، محمد دانشگر و فرشید اسماعیلی و حتی مرتضی تبریزی مصدوم است تا پس از داریوش شجاعیان برای تمدید قراردادها که قول آن را به هواداران داده بود وقفه طولانی ایجاد نشود.

بعید است ستاره‌های استقلال برخلاف فصول گذشته به این راحتی‌ها و بدون دردسر قبل از شروع فصل و نقل و انتقالات قرا دادشان را تمدید کنند. به‌ویژه کریمی و چشمی که همیشه از آخرین نفراتی هستند که برای تمدید قرارداد اقدام می‌کنند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز