خبرگزاری کار ایران

تصمیم جدی ستاره آرژانتینی برای خروج از بارسا

مسی در یک قدمی اینتر؛ رقابت جذاب را فصل بعد در سری آ ببینید

asdasd
کد خبر : ۹۵۴۹۳۳

لیونل مسی تصمیم قطعی خود را برای ترک بارسا گرفته و احتمالاً مقصد او اینتر خواهد بود.

گزارش: مسی اکنون می خواهد بارسلونا را ترک کند

2-3 دقیقه

به گزارش ایلنا، ترکش‌های شکست سنگین بارسا مقابل بایرن تنها به تغییرات احتمالی سرمربی و مدیر باشگاه ختم نمی‌شود گزارش‌هایی از منابع موثق خبر از خروج احتمالی لیونل مسی، ستاره آرژانتینی از جمع آبی و اناری‌ها خبر می‌دهند و از اینتر به عنوان مقصد احتمالی او یاد می‌شود.

رسانه فوتبال ایتالیا نوشته است: بعد از گزارش‌هایی که نشان می‌دهد لیونل مسی به بارسلونا اعلام کرده قصد جدایی دارد، اینتر در آستانه پیشنهاد رسمی به او قرار دارد، این اتفاق قرار است در حال حاضر رخ دهد نه در سال 2021 که قراردادش با باشگاه تمام می‌شود  و این در حالیست که قرار است رونالد کومان سرمربی جدید آنها باشد.

پیش از این شایعات متعددی وجود داشت که مسی پس از تحقیر مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به دست بایرن مونیخ، نسبت به آینده خود در نوکمپ تردید جدی دارد.

سکوت وی در طی چند روز اخیر باعث افزایش حجم شایعات شده و این در حالیست که قرار است قرارداد وی در ژوئن 2021 منقضی شود و بدین ترتیب او می‌تواند به عنوان بازیکن آزاد با شرایط خاص خودش در ژانویه 2021 بارسا را ترک کند.

با این حال عصر امروز Esporte Interativo ادعا می‌کند که مسی تصمیم خود را برای هیات مدیره باشگاه اعلام کرده است و او می خواهد این تابستان بارسا را ترک کند و دیگر تا پایان قراردادش صبر نکند.

گزارشگر ، مارسلو باکلر ، اولین کسی بود که خبر انتقال نیمار از بارسلونا به PSG را شکست.

او ادعا می کند که یک منبع ناشناس در این باشگاه به او گفته است که مسی قبلاً این مسئله را فاش کرده است که می‌خواهد سریعاً از بارسا بیرون بیاید زیرا آینده او کاملاً غیرقابل تصور با پروژه ورزشی باشگاه برای آینده است.

اینتر در کنار منچستر سیتی به عنوان یک کاندیدای واقعی دیگر از جذب ستاره بین المللی آرژانتین استقبال می کند.

در همین حال در بارسلونا یک جلسه میان مدیران باشگاه در روز دوشنبه تعیین شده است و قرار است در واکنش به اوضاع هرج و مرج تیم، مربی کیکه ستین و مدیر ورزشی اریک آبیدال اخراج شوند.

پس از ذکر نام مائوریسیو پوچتینو به عنوان گزیه هدایت بارسا اکنون چندین منبع در اسپانیا اطمینان دارند که کومان مربی جدید خواهد بود.

وی عصر امروز یک بار جت خصوصی را از بارسلونا به هلند بازگشت که احتمالاً قرار است با رضایت متقابل قرارداد خود با تیم ملی هلند را فسخ کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز