خبرگزاری کار ایران

جرقه درگیری بعد از خنده بازیکنان شهرداری

جنجال در تبریز بعد از یک شائبه برای کرمانی‌ها

asdasd
کد خبر : ۹۵۴۹۱۹

اعضای مس کرمان بعد از سوت پایان دیدار مقابل شهرداری تبریز درگیری شدیدی را در استادیوم رقم زدند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، بازماندن یک تیم لیگ یکی از صعود به لیگ برتر در هفته پایانی رقابت‌ها مثل همیشه در پایان به درگیری و جنجال ختم شد و اینبار این اتفاق را در تبریز و از سوی بازیکنان و کادرفنی مس کرمان شاهد بودیم که تنها یک گل مانع صعودشان به لیگ برتر شد.

در پایان بازی با علم و ادب بود که مسی‌ها با وجود برتری 3-0 و به خاطر یک تفاضل گل پشت سر آلومینیوم از صعود باز ماندند.

در پایان بازی بازیکنان مس که به شدت ناراحت و عصبی بودند و با خنده و شادی یک - دو نفر از بازیکنان علم و ادب مواجه شدند و هنگامی که سایر بازیکنان علم و ادب قص داشتند به آنها دلداری دهند درگیری لفظی ایجاد شد که به درگیری فیزیکی هم رسید. بازیکنان مس به نفرات تیم تبریزی گفتند که پول گرفته‌اید تا مقابل ما نتیجه بگیرید و نیروی انتظامی هم که کم تعداد در این بازی حاضر بودند وارد صحنه شدند و پس از دقایقی نیروی پشتیبان هم به ورزشگاه آمد.

مرحله بعدی درگیری میان مسی ها و خبرنگاران صورت گرفت که سعی داشتند از وقایع فیلم و عکس تهیه کنند و دوربین فرزند رئیس هیات فوتبال تبریز هم توسط بازیکنان مس گرفته شد و چند خبرنگار هم چیزی نمانده بود مورد ضرب وشتم قرار بگیرند.

حجم ویدیو: ۹.۷۷M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۱:۰۳ دانلود ویدیو
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز