خبرگزاری کار ایران

مجتبی میرزاجانپور: والیبال نباید تعطیل شود / امیدوارم سرمربی تیم ملی زود انتخاب شود

asdasd
کد خبر : ۹۵۴۷۵۰

دریافت کننده تیم والیبال سپاهان اصفهان می گوید: زمان ساخت واکسن ویروس کرونا مشخص نیست و ما با رعایت پروتکل های بهداشتی می توانیم لیگ‌برتر والیبال را برگزار کنیم تا این رشته ورزشی در جریان باشد.

مجتبی میرزاجانپور در گفتگو با ایلنا با بیان اینکه تیم سپاهان در شرایط مطلوبی قرار دارد،بیان کرد: تمریناتمان را با برنامه ریزی که کادرفنی تدوین کرد بصورت جدی دنبال می کنیم و قطعا به آن چیزی که از لحاظ فنی مربیان تیم از ما انتظار دارند خواهیم رسید.

وی تصریح کرد: تا قبل از برگزاری بازی های لیگ برتر ، باشگاه سپاهان چهار بازی تدارکاتی برای ما در نظر گرفت تا نقاط ضعف و قوت خود را شناسایی کنیم و با آمادگی بیشتری به استقبال لیگ برتر برویم.

دریافت کننده تیم سپاهان اصفهان با اشاره به نیمه تمام ماندن لیگ برتر فصل گذشته ، افزود: ۲۰ روز به اتمام لیگ برتر مانده بود که بخاطر شرایط ویژه کرونا مسابقات لیگ تعطیل اعلام شد ، برخی از باشگاه با بازیکنان و اعضای کادرفنی خود ۱۰۰ درصد تسویه حساب کردند و بعضی تیم ها هم با استناد به نظر فدراسیون تا ۷۰ الی ۸۰ درصد با بازیکنان تسویه حساب کردند.

میرزاجانپور با عنوان اینکه والیبال نباید تعطیل شود،گفت: به پنج رشته المپیکی نظر مثبت دادند تا بازی هایشان با رعایت پروتکل های بهداشتی و با نظارت دستگاه های بهداشت و درمان برگزار شود ، مشخص نیست چه زمانی واکسن ویروس کرونا وارد کشور خواهد شد و ما باید به کار خود ادامه بدهیم و والیبال در جریان باشد.

وی ادامه داد: قرعه کشی یا سید بندی لیگ برتر والیبال انجام شد، در اکثر کشورهای صاحب نام سید بندی می شود اما به نظرم با توجه به امتیاز و جایگاه تیم ها در جدول رده بندی سال گذشته سید بندی صورت بگیرد.

دریافت کننده تیم ملی والیبال سپاهان درباره نخستین دیدار تیمش در برابر خاتم اردکان،خاطرنشان کرد: درست است تیم اردکان دیر تشکیل شده اما بازیکنان خوبی را جذب کرد ما سپاهان هستیم و در اولین دیدار انگیزه های خاص خود را داریم و نباید خاتم اردکان را دست کم بگیریم.

ملی پوش والیبال ایران درباره انتخاب سرمربی تیم ملی ، گفت: امیدوارم هر چه زودتر سرمربی ایرانی یا خارجی تیم ملی انتخاب شود ، داورزنی مدیریتش حرفه ای است و بخوبی تیم های ملی را ساپورت می کند و قطعا بزودی فدراسیون تصمیم نهایی را درباره سرمربی تیم ملی خواهد گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز