خبرگزاری کار ایران

امامعلی: امیدوارم در هفته پایانی فوتبال پاک ایرانی را شاهد باشیم / به زودی درباره آینده‌ام تصمیم گیری می‌کنم

asdasd
کد خبر : ۹۵۴۶۰۲

مهاجم تیم پیکان ابراز امیدواری کرد در هفته پایانی مسابقات لیگ برتر "فوتبال پاک ایرانی" از سوی تیم‌ها به نمایش گذاشته شود.

فراز امامعلی در گفتگو با ایلنا درباره تساوی مقابل استقلال تهران در هفته بیست و نهم لیگ برتر گفت: بازی بسیار سنگینی مقابل استقلال داشتیم و برابر تیم خوب استقلال که رده دوم جدول را در اختیار داشت قرار گرفتیم. به دلیل شرایطمان در جدول مقابل استقلال کمی دست به عصا بودیم و باید در این بازی امتیاز می‌گرفتیم. 

او ادامه داد: مقابل استقلال روی سه امتیاز حساب باز کرده بودیم اما این یک امتیاز هم در ادامه به دردمان می‌خورد. حالا برای بازی بعدی آماده می‌شویم و علاقه داریم که همچنان در لیگ برتر بمانیم.

امامعلی درباره گلزنی مقابل استقلال گفت: از این بابت خداراشکر می‌کنم. سانتر محمد خوب بود و تایمینگ را رعایت کردم تا ضربه سر دقیقی بزنم و گل این بازی به نام من شود. فصل برای من با 8 گل به پایان رسید و تمام این گل‌ها نتایج تلاش بازیکنان بوده که به من رسیده و موفق شدم با یک ضربه آن را گل کنم؛ از زحمات یکایک آنها ممنونم.

مهاجم پیکان درخصوص محرومیت عبدالله ویسی همچنین گفت: دلیل این محرومیت را نمی‌دانستیم اما سرمربی زمانی که کنار زمین باشد بسیار روی روند بازیکنان تاثیرگذار است. ایشان سرمربی دلسوزی هستند که حتی از روی سکوها هم صدایشان را می‌شنیدیم. ایشان تحت فشار هستند و دوست داشتند که امتیاز بگیریم.

امامعلی درباره رویارویی با سپاهان اصفهان در هفته پایانی لیگ نوزدهم گفت: بازی بسیار سختی داریم اما متاسفانه من محروم هستم و نمی‌توانم بازی کنم. برای تیم آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم شرایطی باشد که در هفته پایانی شاهد فوتبال پاک ایرانی باشیم. نباید اتفاق خاصی بیفتد و فوتبالی بازی کنند که هیچ تیمی صدمه نبیند.

او در پاسخ به این سوال که برای فصل آینده چه تصمیمی دارد؟ گفت: فعلا تصمیم گیری نکرده‌ام و به زودی تصمیم را اعلام می‌کنم. قراردادم با پیکان تمام می‌شود و فعلا مشخص نیست چه برنامه‌ای خواهم داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز