خبرگزاری کار ایران

تیم منتخب هفته بیست و نهم

asdasd
کد خبر : ۹۵۴۵۳۲

شاگردان جلالی 3 سهمیه در تیم منتخب هفته بیست و نهم دارند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، هفته بیست و نهم رقابت‌های لیگ برتر با انجام 8 دیدار همزمان به پایان رسید و مطابق رسم هر هفته تیمی منتخب از بهترین نفرات این هفته از رقابت‌ها تشکیل داده ایم:

 

دروازه‌بان: پیام نیازمند (سپاهان)

بعد از چند هفته که بدشانسی گریبانگیرش شده بود مقابل شهر خودرو بار دیگر تبدیل به همان گلر مطمئنی شده بود که در این 2 سال از خودش نشان داده بود و بارها با واکنش‌های به موقعش مانع فروپاشی دروازه شد تا کلین شیت هفدهم را در کارنامه خود در فصل نوزدهم ثبت کند.

 

مدافع: علیرضا ابراهیمی (گل گهر)

زدن 2 گل آنهم به تیمی مثل پرسپولیس برای یک مدافع دلیل کافی است که در تیم منتخب هفته قرار بگیرد و حتی بازیکن برتر هفته شناخته شود. ابراهیمی نشان داده علاوه بر اینکه مدافع خوبی است در نفوذها هم عملکرد قابل قبولی دارد و می‌تواند در امر گلزنی هم موفق عمل کند.

 

مدافع: احمد موسوی (گل گهر)

یک گل و یک پاس گل برای مدافع راست گل گهری‌ها در دیدار حساس مقابل پرسپولیس باعث شد او هم در بین برترین‌ها قرار بگیرد. موسوی هم در وظایف دفاعی خود عملکرد قابل قبولی داشت و هم در نفوذهایش خطرناک نشان داد و از بهترین بازیکنان تیمش در این بازی بود.

 

مدافع: شایان مصلح (سپاهان)

انگیزه زیادی داشت تا اتفاقات دو دیدار اخیر مقابل استقلال را جبران کند و از همین رو علاوه بر اینکه به تیمش در ثبت یک کلین شیت در دیدار حساس و 6 امتیازی مقابل شهرخودرو کمک کرد توانست یکی از دو گل تیمش را هم به ثمر برساند تا در بین برترین بازیکنان تیمش و در تیم منتخب هفته قرار بگیرد.

 

هافبک دفاعی: احمد زنده روح (گل گهر)

در روز درخشان گل گهر مقابل پرسپولیس که با بدشانسی این تیم منجر به برد و کسب 3 امتیاز نشد، مثلث ابراهیمی، موسوی و زنده روح 3 گل برابر قهرمان لیگ به ثمر رساندند. نقش احمد زنده روح با دو پاس گل در این دیدار در یک امتیاز با ارزش از این دیدار غیر قابل انکار است.

 

هافبک دفاعی: علی کریمی (استقلال)

این روزها ستاره بی چون و چرای تیمش است و فرهاد مجیدی با آزاد کردن او و افزایش شعاع حرکتی‌اش اجازه داده نفوذ کند و شانس خود را برای گلزنی امتحان کند و این تاکتیک به خوبی جواب داده است. در روزی که استقلال عملکرد خوبی نداشت علی کریمی توانست با زدن یک گل مانع شکست استقلال برابر پیکان شود.

 

هافبک هجومی: سروش رفیعی (سپاهان)

ستاره بی چون و چرای تیمش در دیدار با تیم سابق بود. رفیعی در این دیدار یک گل زد و یک پاس گل به ثبت رساند تا نقش پررنگی در برتری 2 بر صفر تیمش در دیدار حساس با شهر خودرو ایفا کند و بعد از مدت‌ها او را در روزهای اوج خودش دیدیم و ادامه این روند او را تبدیل به یک ستاره در تیمش خواهد کرد.

 

هافک هجومی: جعفر سلمانی (صنعت نفت)

دو بار توانست برای تیمش پاس گل بدهد و نقش پررنگی در برتری 3 بر یک صنعت نفت مقابل شاهین بوشهر داشت و نتیجه این بازی اولین سقوط کننده لیگ برتر را مشخص کرد. سلمانی در این دیدار بهترین بازیکن صنعت نفت بود و عملکرد خوبی از خودش نشان داد.

 

مهاجم کناری: مهدی ترابی (پرسپولیس)

سرخپوشان در مجموع روز خوبی مقابل گل گهر نداشتند و این بی انگیزگی در تیم قهرمان طبیعی است ولی با این حال توانستند با یک بازیکن کمتر مقابل این تیم به بازی برگردند و حتی در آستانه پیروزی قرار بگیرند که در نهایت به تساوی رضایت دادند. مهدی ترابی در روز بد پرسپولیس ستاره تیمش بود و بارها دروازه حریف را آزار داد.

 

مهاجم کناری: فراز امامعلی (پیکان)

تک گل پیکان در دیدار با استقلال را به ثمر رساند و به جز آن چند بار دیگر با حرکات ترکیبی خود توانست خط دفاع این تیم را آزار داد ولی در نهایت تک گل او منجر به کسب برتری برای تیمش نشد. امامعلی چند بار دیگر فرصت گلزنی به دست آورد که مدافعان استقلال اجازه ندادند به ثمر بنشیند.

 

مهاجم نوک: محمدرضا آزادی (تراکتور)

مهاجم جوان تراکتوری‌ها بعد از مدت‌ها خودی نشان داد و برتری تیمش را در بازی با ماشین سازی رقم زد. او یک گل زد و یک پاس گل در این بازی به ثبت رساند تا ستاره تیمش باشد و شانس این تیم برای کسب سهمیه را همچنان زنده نگاه دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز