خبرگزاری کار ایران

محمدی: حق استقلال رسیدن به یک جام است / حیف است پیکان به دسته پایین‌تر سقوط کند

asdasd
کد خبر : ۹۵۴۵۱۹

بازیکن اسبق استقلال ابراز امیدواری کرد بازیکنان استقلال فصل را با کسب یک جام به پایان برسانند.

محمد محمدی در گفتگو با ایلنا درباره تساوی تیم استقلال در تقابل با پیکان تهران گفت: استقلال در نیمه اول بازی خوبی به نمایش گذاشت اما در نیمه دوم کمی افت داشت. تیم پیکان بسیار خوب بازی کرد و استقلال را تحت فشار گذاشت. به عبدالله ویسی تبریک می‌گویم که تیم آماده‌ای دارد و حیف است که این تیم به دسته پایین‌تر سقوط کند.

او ادامه داد: استقلال در شرایطی با سپاهان روبه‌رو شد که در این مدت مشکلات زیادی داشته و اتفاقاً استقلالی‌ها از این وضعیت به خوبی بهره بردند و از استرس سپاهانی‌ها به سود خودشان استفاده کردند. ضمن اینکه در این مدت دیدیم بودن شیخ دیاباته چقدر در نتایج استقلال تأثیر داشته است.

محمدی درباره عملکرد فرهاد مجیدی روی نیمکت استقلال اضافه کرد: یکی از مهمترین شانس‌هایی که فرهاد داشت این است که در دروان کرونا سرمربی استقلال شد وگرنه ممکن بود تحت فشار سکو‌ها و نارضایتی یا رضایتمندی هواداران شرایط برایش فرق کند. شاید این را باید برایش توفیق اجباری دانست که نصیب فرهاد شده که تحت تأثیر هیجانات سکو‌ها تصمیمات اشتباه نگرفته است. او در این مدت تجربه خوبی کسب کرده و توانسته با شرایط بهتری نسبته به روز‌های اول مربیگری اش کار کند.

پیشکسوت استقلال درباره رویارویی سرخابی‌ها در نیمه نهایی جام حذفی گفت: بازی در جام حذفی به شدت رقابتی‌‌تر از لیگ است. برنده این بازی راهی فینال می‌شود و این بر حساسیت دیدار اضافه می‌کند. قدرت هر دو تیم برای اهالی فوتبال ثابت شده ولی به هر حال پرسپولیس شاید کم‌انگیزه‌تر از استقلال باشد، اما به هر حال، چون این دیدار به نوعی حیثیتی هم محسوب می‌شود باید گفت که نمی‌توان به راحتی به آن نگاه کرد.

محمد محمدی درباره شانس این تیم برای رسیدن به قهرمانی در جام حذفی گفت: استقلال شانس خوبی دارد. اگر پرسپولیس را شکست بدهد با برنده بازی نفت مسجد سلیمان و تراکتور رو به رو می‌شود که البته کار آسانی ندارد اما قهرمانی و رسیدن به جام حذفی برای استقلال دور از دسترس نیست. امیدوارم که فصل سخت بازیکنان استقلال که انواع و اقسام مشکلات را تجربه کردند با یک جام به پایان برسد تا ثمره‌ شیرینی را برای خود و هواداران به جای بگذارند. برای مجیدی جوان و استقلال در ادامه مسابقات آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم که روز به روز شاهد پیشرفت آنها باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز