خبرگزاری کار ایران

حرکت غیراخلاقی مدافع تراکتور و جنجال در دربی برادرانه!

asdasd
کد خبر : ۹۵۴۴۳۱

یکی از اتفاقات عجیب دربی تبریز درگیری پایان بازی بود که در متن آن بابک مرادی قرار داشت.

به گزارش ایلنا، بعد از دربی تبریز تصاویری منتشر شد که نشان از حرکات عجیب و غیرقابل کنترل بابک مرادی، ستاره این فصل ماشین سازی می‌داد.

اکنون اما شنیده ها حاکی از اتفاقاتی دارد که منجر به این درگیری باورنکردنی در پایان بازی داشت. جایی که باید ابتدا با حرف های حمید عبداللهی مربی ماشین سازی دقت بیشتری کرد؛ جایی که او در نشست خبری در بخشی از صحبت هایش به گلایه از تیم رقیب پرداخت و گفت علوی اکنون در بیمارستان است و زشت است که تیمی که برادر ماست اینچنین رفتار کند و حرف بزند.

 

اشاره عبداللهی به اتفاقاتی است که بعد از گل دوم تراکتور رقم خورد. گفته می‌شود یکی از مدافعان تراکتور بعد از ثبت گل به سمت نیمکت ماشین سازی رفته و در حالی که تصور می‌کرده رفتار سرپرست حریف به جهت اختلاف وقت بوده، به تمسخر دست روی قلب خود می‌گذارد و با کنایه می‌گوید: آخ قلب منم گرفت!

 

این رفتار با اعتراض نیمکت نشینان ماشین سازی همراه می‌شود و در ادامه بابک مرادی در پاسخ به این حرکت و با عصبانیت به سمت او هجوم می‌برد. داور اما مرادی را با اخراج کرد تا دامنه این درگیری به پایان بازی نیز کشیده شود و شاهد آن رفتار از سوی بازیکن ماشین سازی باشیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز