خبرگزاری کار ایران

سراج: فحاشی به من فحاشی به یک شهر است/ن فت تاکنون به 41 امتیاز نرسیده بود

asdasd
کد خبر : ۹۵۴۴۱۴

سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان گفت: فحاشی به من فحاشی به یک شهر است و نباید این اتفاقات بیفتد.

به گزارش ایلنا، بهنام سراج پس از برتری 3 بر یک مقابل شاهین بوشهر اظهار داشت: ابتدا باید برای صحبت‌های روز گذشته عذرخواهی کنم. خیلی صحبت کردم و شاید داوران را زیر سوال بردم و از مسئولان هم کمک خواستم، هرچه گفتم تنها برای تیم بود نه خودم. تمام نتایج فنی تیم بر گردن من بوده و هیچ کس مقصر نیست و اگر چیزی گفتم برای آینده تیم بوده است، اما برخی سوء استفاده کردند و گفتند او به فکر خودش است و دو میلیارد می‌خواهد در حالی که اصلا اینطور نبوده است.

وی ادامه داد: شاید بازی آخر من باشد و شاید نه، اما نفت همیشه هست. باید این تیم را حفظ کنیم و با تفکرات بهتر مدیریت کار را پیش ببریم. یک بار هم شده از همان اول مسائل مان را شسته و رفته حل کنیم.   فاصله من با دراگان اسکوچیچ شاید زمین تا آسمان باشد و حقش باشد که 2، 3 میلیارد بگیرد، اما من هم حقم است که در حد و اندازه خودم بگیرم. فقط گفتم انتظار بیش از حد نداشته باشیم و در نقدها منصفانه عمل کنیم و مشکلات نیم فصل دوم را در نظر بگیریم.

سرمربی نفت آبادان با اشاره به اینکه اگر از موقعیت‌ها استفاده می‌کردیم، نتایج مان بهتر از این بود، تاکید کرد:  41 امتیاز گرفته‌ایم که نفت تاکنون به این امتیاز نرسیده بود، با بازیکن و مربی خارجی. من هیچ کاری نکردم و تمام امتیازات را اسکوچیچ گرفت، اما افتخارش برای نفت است. پس چرا خودمان را خراب کنیم. ناراحتی من تنها از فحاشی است. من تاکنون به کسی بی احترامی نکرده‌ام، اما در این سایت‌ها ببینید چقدر به من فحاشی کردند.

وی ادامه داد: فحاشی به من فحاشی به یک شهر است. پس نباید این کار را کنند. اگر از امام جمعه، فرماندار نام بردم و رئیس صدا و سیما نام بردم فقط برای این بود که بیایند به تیم کمک کنند نه من. اصلا هیچ کس به من کمک نکند. حمایت کنید حالا هر اتفاقی می‌خواهد بیفتد. فوتبال همین است و برزیل و بارسلونا هم 7، 8 گل می‌خورند. 

سراج گفت: امروز دیدم برخی به عیسی زاده فحاشی کردند در حالی که او فقط به فکر تیم بوده و تیم را از لیگ یک به برتر آورد. در جاهایی که وزارت نفت نمی توانست تیم را حمایت کند، منطقه آزاد به میدان می‌آمد و کمک می‌کرد، چرا اینها را نمی بینیم.

سرمربی نفت آبادان در خصوص مسابقه عنوان کرد: بازی خوبی بود و شاهین خیلی خوب کارکرد. اگر موقعیت‌های ما وارد دروازه می‌شد، 6 7 گل می‌زدیم و نباید با شکم سیری بازی کنیم. سیستم من هجومی است و الا ما هم می‌توانیم 11 نفره دفاع کنیم. من هم می‌دانم که به بازی خوب امتیاز نمی‌دهند و باید گل بزنید. باید برای فصل بعد بازیکنان خوبی را جذب کنیم تا نتایج بهتری بگیریم.

سراج در مورد دیدار با ماشین سازی گفت: در بازی بعد هم برای نتیجه گرفتن به میدان می‌رویم و کاری نداریم که شرایط ماشین سازی چیست. نمی‌توانیم خودمان از حالا برنده بدانیم. امتیاز بازی برای آنها مهم است برای ما هم اهمیت دارد و می‌خواهیم خودمان را به تیم‌های بالای جدول برسانیم. 

وی در مورد شرایط نفت برای فصل آینده گفت: این کار کلان است و باشگاه باید تصمیم بگیرد و راهکاری پیدا رده و اجرا کنند تا صنعت نفت قویتری را داشته باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز