خبرگزاری کار ایران

یحیی گل محمدی:

این نتیجه برای من از برد ارزشمند‌تر است/ داور شرایط ما را سخت کرد

asdasd
کد خبر : ۹۵۴۴۱۲

یحیی گل محمدی در کنفرانس خبری بعد از دیدار با گل‌گهر شرکت کرد.

به گزارش ایلنا، یحیی گل محمدی در ابتدای صحبت هایش گفت: باید ابتدا از هواداران خوب مان که استقبال خوبی از ما داشتند تشکر کنم و همچنین از مسوولان گل گهر سیرجان که میزبانی خوبی داشتند.

وی ادامه داد: شروع خوبی در بازی نداشتیم و یک اخراج سختگیرانه آقای سیدعلی داشتند در دقیقه 15 ما را 10 نفره کردند. خیلی خیلی راحت کارت داد. صحنه های بدتر از این و مشابه آن را دیدیم اما گذشتند. نمی خواهم زیاد درباره داوری صحبت کنم. نیمه اول خوبی نداشتیم و هم اخراج دادیم و هم دو گل خوردیم که کار را سخت کرد. در نیمه دوم با انگیزه بالاتری برای جبران آمدیم. نیمه خوبی برای ما شد و حتی توانستیم از حریف پیش بیفتیم. 

گل محمدی در ادامه با تمجید از شاگردانش گفت: از بازیکنان بابت ذهنیت خوبی بعد از 10 نفره شدن و دو گل حریف داشتند تشکر می‌کنم. این یک امتیاز و نتیجه ای که در نیمه دوم گرفتیم برای من از برد ارزشمندتر بود. این به شخصیت و ذهنیت بازیکنان کمک می کند که در آینده به یاد بیاورند اگر اتفاقی افتاد می توانند جبران کنند. اگر سه امتیاز را می گرفتیم واقعا حق تیم ما بود. از بازیکنان تشکر می کنم که روح بزرگ خود را نشان دادند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز