خبرگزاری کار ایران

سهراب بختیاری زاده:

تاوان ناداوری علیه سپاهان را ما نباید بدهیم/ هفته پیش هم با اشتباه داور پیروزی را از دست دادیم

asdasd
کد خبر : ۹۵۴۴۰۷

سهراب بختیاری زاده در کنفرانس خبری بعد از دیدار با شهرخودرو حاضر شد.

به گزارش ایلنا، سرمربی شهرخودرو درباره شکست برابر سپاهان گفت: بچه هایم تمرکزشان را از دست دادند. روی گل دوم هم داور می توانست خطا بگیرد. باید خیلی زود خودمان را پیدا می کردیم و چند موقعیت هم داشتیم اما از آن نتوانستیم استفاده کنیم. در بازی های بزرگ و شکل فینال گونه، تیمی حق ندارد حتی یک دقیقه بازی را از دست بدهد اما ما یک ربع را از دست دادیم و تاوان آن را دادیم. باید خیلی سریع ریکاوری کنیم تا بازی پایانی را با برد به اتمام برسانیم.

بختیاری زاده درباره اشتباهات داوری گفت: صد درصد روی صحنه گل خطا شکل گرفت. این را دوست ندارم بگویم اما اینکه سپاهان در هفته قبل یا هفته‌های قبل‌تر از داوری ضرر می‌بیند تاوان آن را ما نباید بدهیم! ما خودمان هفته گذشته در بازی بزرگی که به راحتی باید می بردیم داور دو گل هدیه داد. در چنین شرایط سخت از که بتوانی ببری. این یک مشکل بزرگ است و از قدرت ما هم خارج است.

سرمربی شهرخودرو در پایان گفت: ما خیلی دوست داشتیم این بازی را ببریم و با تمام وجود تلاش کردیم. ما چیزی از سپاهان کم نداشتیم و حتی در نیمه اول از آنها برتر بودیم و موقعیت های زیادی خلق کردیم اما نتوانستیم از آن استفاده کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز