خبرگزاری کار ایران

نامجومطلق: برای تثبیت نایب قهرمانی از فرصت‌ها استفاده نکردیم / غفوری از بازی ناراحت بود، نه تعویض

asdasd
کد خبر : ۹۵۴۴۰۶

مربی تیم استقلال تهران با حضور در نشست خبری درباره بازی با پیکان صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، مجید نامجومطلق، مربی تیم پیکان تهران در نشست خبری پس از دیدار برابر پیکان تهران گفت: ما به دشواری این بازی واقف بودیم و می‌دانستیم پیکان به امتیاز این بازی نیاز دارد. پیش بینی کرده بودیم که پیکان مقابل ما دفاع خواهد کرد. 

او ادامه داد: در 20 دقیقه ابتدایی شروع خوبی نداشتیم، در بد زمانی گل خوردیم و گل بدی هم دریافت کردیم، همین موضوع شیرازه تیم ما را به هم ریخت. بعد از گل حمله کردیم و گل زدیم و در نیمه دوم برای قطعی کردن نایب قهرمانی حمله کردیم ولی از موقعیت‌ها استفاده نکردیم. در شرایط فعلی در آخرین بازی محکوم به برد هستیم و ان شاا‌الله به هدفمان می‌رسیم.

مربی استقلال درباره فشردگی بازی‌ها گفت: این موضوع طبیعی بود و بدن بازیکنان خسته بود اما بیشتر از اینکه بدنی مشکل داشته باشیم نوع بازی پیکان کار ما را سخت کرد. ما به راحتی نمی‌تواستیم پشت دفاع پیکان صاحب توپ شویم چون تراکم زیادی به وجود آورده ‌بودند. آنها با 6 بازیکن دفاع می‌کردند و این کار ما را مشکل کرده بود. بازیکنان ما تلاش خود را کردند با وجود اینکه فاصله بازی‌ها کم است و همین موضوع روی کیفیت تیم تاثیر داشت اما بچه‌ها زحمت خود را کشیدند. پیکان 5 بازی نباخته بود و به هر حال این یک امتیاز هم در هفته اخر می‌تواند به ما کمک کند.

نامجو مطلق در توضیح پیرامون ناراحتی وریا غفوری پس از تعویض گفت: اصلا اینطور نبود، غفوری از شرایط بازی گلایه داشت و قبل از بازی احساس درد هم می‌کرد. ما در این فکر بودیم که به او یک بازی استراحت بدهیم اما به خاطر شرایط تیم از او استفاده کردیم، همانطور که دیدید به شیخ دیاباته هم بازی دادیم. غفوری از وضعیت بازی ناراحت بود نه به خاطر تعویضش.

او در خصوص اینکه آیا استقلال به نایب قهرمانی و صعود به لیگ قهرمانان آسیا امیدوار است یا خیر گفت: قطعا شرایط ما بهتر است، ما با تفاضل گل دوم هستیم، تراکتور هفته آخر با فولادی بازی دارد که به دنبال سهمیه است. اگر ما در بازی هفته آینده برنده شویم دیگر نیازی به هیچ نتیجه‌ای نداریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز