خبرگزاری کار ایران

مکوندی: هنوز خیالمان راحت نیست؛ امیدوارم پیکان را در لیگ نگه داریم

asdasd
کد خبر : ۹۵۴۴۰۵

مربی تیم پیکان تهران ابراز امیدواری کرد این تیم درلیگ برتر باقی بماند.

به گزارش ایلنا، بهروز مکوندی پس از تساوی تیم پیکان مقابل استقلال تهران گفت: پس از مدت‌ها گل خوردیم، چرا که تیم خوبی مقابل ما قرار گرفت و در چند هفته اخیر نتایج خوبی گرفته بود. فکر کنم تماشاگران از دیدن نیمه اول لذت بردند و هم پیکان و هم استقلال موقعیت‌هایی خلق کردند. ما با تفکر پیروزی وارد زمین شده بودیم، چون می‌دانستیم تساوی با توجه به جایگاه‌مان خیلی به درد نمی‌خورد.

او ادامه داد: استقلالی‌ها با توجه به شرایط جدول و کسب سهمیه دنبال پیروزی بودند. استقلال تیمی است که پرافتخار است و کادر فنی خوبی دارد. به شخصه از نیمه دوم راضی نبودم و پیکان و استقلال موقعیت‌های کمی خلق کردند. پیکان اندک موقعیت‌هایی داشت که به دلیل کم تجربگی نتوانست آنها را تبدیل به گل کند.

مربی پیکان درباره بقای این تیم درلیگ و مصاف با سپاهان در هفته پایانی اضافه کرد: هنوز نمی‌توان گفت که خیال‌‌مان راحت است. سپاهان برای سهمیه می‌جنگد و تلاش‌مان این است که فاصله‌مان را با پایین جدول کم کنیم. هنوز جایگاه‌مان در جدول تکان نخورده است، اما قطعا با تفکرات خوب مقابل سپاهان قرار می‌گیریم.

او ادامه داد: قطعا نمی‌توانیم از شرایط‌مان راضی باشیم، چون کارمان به هفته آخر کشیده شده است. با توجه به تفکری که داشتیم، نتایج‌مان خوب است، اما تا کارمان به پایان نرسد، راضی کننده نخواهد بود. ما امروز به دلیل مصدومیت، چند تعویض اجباری داشتیم و امیدوارم مصدومیت‌ها ضربه‌ای به فوتبال مملکت‌مان نخورد.

مکوندی درباره حضور کوتاه سعید واسعی در ترکیب اصلی پیکان گفت: نمی‌دانم چه کسی از قبل اعلام کرده است چنین اتفاقی بیفتد. ما همه تمرینات را زیر نظر داشتیم، اما تشخیص عبدالله ویسی این بود که چون مدتی تمرین نکرده بود، ریسک نکرد و تشخیص دادند که در نیمه دوم به تیم کمک کند. یکی از مشکلات تیم پیکان در مسابقات قبلی، تعداد گل‌های زیادی بود که می‌خورد، اما در مقابل گل‌های زیادی می‌زد. تلاش ما این بود بین خط دفاع و حمله تعادل ایجاد کنیم. تا اینجای کار بد نبوده‌ایم، اما به نتیجه دلخواهی که مدیران گروه صنعتی ایران خودرو انتظار دارند، نرسیده‌ایم و امیدوارم پیکان را در لیگ نگه داریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز