خبرگزاری کار ایران

مجمع سالیانه فدراسیون تکواندو، 3 شهریور به صورت آنلاین برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۹۵۳۹۳۱

سرپرست دبیری فدراسیون تکواندو گفت: مجمع عمومی و سالیانه فدراسیون روز دوشنبه - 3 شهریورماه به صورت آنلاین برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا،مجید نیری با اشاره به برگزاری بیست و یکمین مجمع عمومی سالیانه فدراسیون تکواندو اظهار داشت: بر اساس قوانین و مقررات جاری، تصمیم‌گیری برای زمان و مکان برگزاری مجامع عمومی و سالیانه فدراسیون‌ها بر عهده وزارت ورزش و جوانان است؛ بر همین اساس روز دوشنبه - ۳۳ شهریورماه برای برگزاری این مجمع تعیین شده و قرار است در این جلسه عملکرد فدراسیون در سال ۹۸ مورد بررسی قرار گرفته تا به تصویب اعضا برسد. 

وی با بیان اینکه فدراسیون تکواندو با توجه به تاکید معاونت توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در مجمع سال گذشته فدراسیون به برگزاری هرچه زودتر مجمع سال ۹۹۹،  از  ابتدای سال جاری خود را برای برگزاری این مجمع آماده کرده بود، عنوان کرد: به دلیل مشکلات ناشی از گسترش و شیوع موج دوم ویروس کرونا و وضعیت قرمز در بعضی از استان‌های کشور، مقرر شد که مجمع عمومی و سالیانه فدراسیون تکواندو ساعت ۱۰۰ صبح روز دوشنبه - ۳ شهریور به صورت وبینار و غیرحضوری برگزار ‌شود.

سرپرست دبیری فدراسیون تکواندو افزود: زیر ساخت های لازم برای برگزاری غیرحضوری مجمع با همت وزارت محترم ورزش و جوانان فراهم و هماهنگی های لازم در این خصوص انجام شده است. 

نیری که با روابط عمومی فدراسیون تکواندو گفت‌وگو می‌کیرد درباره نحوه حضور اعضای مجمع، خاطرنشان ساخت: روسای هیات‌های استانی با حضور در ادارات کل ورزش و جوانان استان مربوطه و سایر اعضای مقیم تهران به صورت حضوری در این جلسه که در سالن استاد فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار می شود، شرکت خواهند کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز