خبرگزاری کار ایران

هفته بیست و نهم لیگ برتر

اعلام ترکیب استقلال مقابل پیکان

asdasd
کد خبر : ۹۵۳۹۲۸

استقلال در بازی هفته بیست و نهم لیگ برتر امشب با تیم عبدالله ویسی مصاف می‌دهد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، در چارچوب بازی‌های هفته بیست و نهم لیگ برتر استقلال امشب از ساعت ۲۰:۴۵ در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم پیکان تهران می‌رود. آبی پوشان تهرانی در بازی رفت مقابل این تیم با نتیجه دو بر دو به تساوی دست پیدا کرده بود.

تیم پیکان درحالی پا به این مسابقه می‌گذارد که به همراه عبدالله ویسی طی پنج دیدار گذشته‌اش به شکست نرسیده است و تلاش فراوانی انجام می‌دهد تا برابر استقلال به نتیجه رسیده و شکست را تجربه نکند.

پیکان با کسب ۲۷ امتیاز در رده چهاردهم جدول بندی ایستاده و با این وجود هنوز  سقوط به لیگ یک را احساس می‌کند. آنها با برتری برابر صنعت نفت میانه جدولی پا به این بازی گذاشته و از اهداف استقلال کاملا آگاهی دارند.

آبی‌های تهرانی پس از تساوی با شهر خودرو مشهد در لیگ، جام حذفی را با شکست تیم سپاهان پیش بردند تا از انگیزه زیادی برای حضور در دیدار برابر پیکان بهره ببرند.

استقلال در کورس سهمیه آسیایی اگر موفق شود بازی امشب و دیدار برابر شاهین بوشهر را شکست بدهد آن زمان فصل را با کسب جایگاه دوم جدول به پایان رسانده و بعد از پرسپولیس سهمیه آسیا را به دست می‌آورند.

بعد از جام حذفی و بر روحیه بخش مقابل سپاهان، پیکان در آزادی شاید حریف آسانی برای استقلال در نظر گرفته شود اما حضور شهریار مغانلو با به ثمر رساندن ۱۲ گل در این فصل نشان می‌دهد تیم پیکان مسلما بدون زهر نیست.

با تصمیم فرهاد مجیدی، سید حسین حسینی، محمد دانشگر، روزبه چشمی، سیاوش یزدانی، وریا غفوری، هرویه میلیچ، علی کریمی، مسعود ریگی، آرش رضاوند، شیخ دیاباته و مهدی قایدی یازده بازیکن استقلال در مصاف با پیکان هستند.

همچنین حسین پورحمیدی، سینا خادمپور، آرش داجلیری، عارف غلامی، فرشید باقری، میلاد زکی‌پور، امیرحسین خدامرادی، محمد عابدی و علی دشتی روی نیمکت تیم استقلال در این بازی حضور دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز