خبرگزاری کار ایران

سیروس پورموسوی:

۳ مهره کلیدی خورد را در اختیار نداریم/ همه کار میکنیم تا پارس جنوبی در لیگ برتر بماند

asdasd
کد خبر : ۹۵۳۸۴۲

سیروس پورموسوی در کنفرانس خبری پیش از دیدار با فولاد خوزستان حاضر شد.

به گزارش ایلنا، سید سیروس پورموسوی در نشست خبری پیش از دیدار فردای تیمش مقابل فولاد خوزستان در هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال اظهار داشت:

ما تمام داشته‌هایمان همین است متاسفانه در بازی فردا سه بازیکن اصلی خودمان را نداریم. محمد نوری، محمود شفیعی به خاطر چهار اخطاره بودن و بابک حاتمی به دلیل مصدومیت اما مطمئنا ناامید نیستم و با بچه‌ها صحبت کردیم و بازیکنان از انگیزه بالایی برخوردار هستند و تلاش می‌کنیم در مجموع دو بازی سهمیه پارس جنوبی در لیگ برتر حفظ کنیم چون واقعا اعتقاد داریم این بچه ها توانایی ماندن در لیگ برتر را دارند و انشاءالله به لطف خدا کمک کند فردا بازی خوبی انجام دهیم و سه امتیاز این بازی را کسب کنیم.

پورموسوی در مورد تزریق پول به باشگاه گفت:

جا دارد از همه دوستانی که کمک کردند تشکر کنم. 10 درصد از مبلغ قرارداد بازیکنان پرداخت شد، هرچند که باید اول هفته پرداخت می شد اما خداراشکر می کنیم که این اتفاق خوب قبل از بازی با فولاد و نفت مسجدسلیمان رقم خورد. مسئولین شهری هم امروز در تمرین ما حضور داشتند که جا دارد از آنها هم تشکر کنم و امیدوارم آمدن آنها با دست پر باشد به هرحال این بازیکنان بالای 15 ماه در بدترین شرایط تمرین کردند، با توجه به مشکلات مالی و مصدومیت ها. اما من این قول را به مسئولان دادم که بچه ها این 2 بازی را با تمام وجودشان بازی می کنند و امیدواریم که هرچه سریع تر نسبت به پرداخت باقی مانده مطالبات بازیکنان اقدام خوبی صورت بگیرد.

پورموسوی در مورد اینکه خودش خوزستانی است و از فوتبال این تیم آگاهی دارد تصریح کرد:

طبیعتا شناخت خوبی نسبت به فولاد دارم و شاید حدود 50 درصد از تیم فعلی فولاد بازیکنانی بوده اند که در سال های گذشته خودم جذب کرده بودم و همانطور که فردا بازی برای ما مهم است، قطعا برای فولاد هم مهم است چون آنها به دنبال سهمیه هستند و امیدوارم بازی خوبی از سوی هر دو تیم انجام شود و پیروز میدان ما باشیم علی رغم احترامی که برای کادرفنی فولاد و بازیکنان خوب شان قائلم بتوانیم سه امتیاز را کسب کنیم.

سرمربی پارس جم در مورد برخی شائبات در مورد نتایج گفت:

با توجه به اینکه در جدول پانزدهم هستیم، اما هنوز سرنوشت مان دست خودمان است ولی برخی از تیم هایی که بازی می کنند و مسابقات برای شان اهمیتی ندارد، باید بدانند که شاید این مسابقات برای آنها بی اهمیت باشد اما برای جدول مسابقات و دیگر تیم ها اهمیت دارد به ویژه برای ما. به هرحال علاوه بر اینکه چشممان به بازی خودمان است اما نگاهی هم به نتایج سایر تیم ها داریم. امیدوارم فوتبال ایران مثل همیشه ثابت کند پاک است و همه بدون هیچ دغدغه ای بتوانند در زمین بازی نتیجه را به دست بیاورند.

وی در پایان در خصوص خواسته اش از هواداران و مسئولان اظهار داشت:

هواداران که همیشه به ما محبت داشته اند. آنها در همین چند وقتی که در این شهر بودم، خیلی پیگیر مشکلات تیم بودند و با من ارتباط برقرار کردند و دل نگران تیم هستند و تنها امیدشان هستند. قول می دهم در بازی فردا و در بازی آخر تمام تلاشمان را به کار بگیریم تا تیم حفظ شود. انشالله دعای خیرشان بدرقه راه ما باشد، مسئولین شهری هم امیدوارم توجه و آمدنشان به تیم مستمر باشد و در پایان در قبال بازیکنان شرمنده نشویم چون به آنها قول داده ایم مطالبات شان پرداخت شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز