خبرگزاری کار ایران

مربی تراکتور:

برای کسب سهمیه آسیایی محکوم به برد ماشین سازی هستیم

asdasd
کد خبر : ۹۵۳۸۲۰

علی ابراهیمیان در کنفرانس خبری پیش از دیدار با ماشین سازی حاضر شد.

به گزارش ایلنا، علی ابراهیمیان در نشست خبری قبل از دیدار تراکتور و ماشین‌سازی گفت: این مسابقه به شکلی است که دو برادر روبه‌روی هم قرار گرفتند. ما به آنها احترام می‌گذاریم ولی برای کسب سه امتیاز به زمین می‌رویم.

وی افزود: خوشبختانه تیم ما شرایط خوبی دارد و مدیریت باشگاه، کادر فنی و بازیکنان ما در این فصل زحمات زیادی کشیدند تا به اینجا برسیم ولی باید اشاره کنیم که ما در این بازی تک و تنها هستیم و امیدوارم سه امتیاز را بگیریم و به هواداران تقدیم کنیم.

مربی تراکتور در خصوص بازی با شاهین بوشهر بیان کر‌د: بازی سنگینی در بوشهر داشتیم که جا دارد از بازیکنان‌مان تشکر کنیم چون غیرت گذاشتند تا در آن آب و هوا نمایش خوبی طبق برنامه انجام دهیم و عملکرد خوبی ارائه کنیم.

ابراهیمیان در پایان افزود: آقای الهامی برای بازی فردا مقابل ماشین‌سازی برنامه‌ریزی ویژه‌ای داشته و ۱۰۰ درصد برای کسب سه امتیاز وارد زمین می‌شویم تا با به دست آوردن برتری در این بازی به سهمیه آسیایی نزدیک شویم و تقدیم تماشاگران کنیم.

او درباره غایبان تراکتور مقابل ماشین‌سازی گفت: خوشبختانه برای بازی فردا بازیکن مصدوم یا محروم نداریم؛ البته رضا اسدی آسیب دیدگی داشت که اگر آقای الهامی صلاح دانست، از او استفاده می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز