خبرگزاری کار ایران

مربی سپاهان:

در سپاهان همه به فوتبال پاک اعتقاد دارند/ در بازی با استقلال سر ما را بریدند

asdasd
کد خبر : ۹۵۳۸۱۴

قاسم زاغی‌نژاد در کنفرانس خبری پیش از دیدار با شهرخودرو حاضر شد.

به گزارش ایلنا، قاسم زاغی‌نژاد مربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر شهر خودرو گفت:‌ خوشبختانه با تیمی بازی داریم که استانداردهای لازم را در خطوط مختلف برای کارهای تاکتیکی دارد و تیم بسیار با کیفیتی است و با برنامه بازی می‌کند. حساب ویژه‌ای روی این بازی باز کرده‌ایم. انتظار داریم هر دو تیم بتوانند کیفیت‌شان را ارئه دهند و یک بازی خوب و قابل قبول انجام دهیم.

وی افزود:‌ اگر بازی‌های اخیر ما را آنالیز کنید متوجه می‌شوید که ما در همه بازی‌ها تیم غالب زمین بودیم. البته در بازی آخر با استقلال کیفیت لازم را نداشتیم که آن هم دلیل دارد. من در نشست خبری بازی با استقلال هم گفتم که "سیاست‌های باشگاه سپاهان در مقوله فوتبال پاک بر هیچ‌کس پوشیده نیست. باشگاه سپاهان واقعا به فوتبال پاک اعتقاد دارد.من در آن نشست گفتم که امیدواریم اتفاقات در مقوله‌های مختلف صورت نگیرد که منجر به گرفتن حق کسی نشود. این اعتقاد را داریم که هر آنچه در زمین رخ می‌دهد نتیجه را مشخص کند. شاهد بودید که متاسفانه پنالتی‌ای که به ضرر ما گرفته شد و اتفاقات بعدش منجر به این شد که بازی را واگذار کنیم.

مربی سپاهان خاطرنشان کرد: در بازی با نساجی هم به لحاظ آماری تیم برتر زمین بودیم. مالکیت توپ ۷۰ به ۳۰ به نفع ما بود و پنج بار به تیر دروازه زدیم و ۲۱ بار به سمت دروازه حریف حمله کردیم. متاسفانه آن بازی با آن نتیجه غم‌انگیز تمام شد. دوباره به تهران رفتیم تا با استقلال بازی کنیم. تاثیر بازی با استقلال در لیگ، روی بازیکنان ما در بازی جام حذفی تاثیر زیادی داشت. متاسفانه باز هم شاهد اشتباه داور بودیم که باعث شد بازیکنان به لحاظ روانی کیفیت‌شان را نشان ندهند. در نیمه دوم هم بازی کاملا در اختیار ما بود. اگر بازی‌های ما را در نیم فصل دوم رصد کنید می‌بینید که در هیچ مسابقه‌ای حریف به ما غالب نبوده. در فوتبال ۵۰ درصد قصه بحث‌های روانی است. متاسفانه این اتفاقات داوری روی بازیکنان ما تاثیرگذار بود. اتفاقات فوتبال باعث شد نتایج ضعیف بگیریم. هوادارا حق دارد و به این چیزها توجهی ندارد. باید قبول کنیم هواداری که با شادی تیم شاد می‌شود با ناراحتی تیم هم ناراحت می‌شود. این حق را به آن‌ها می‌دهیم.

مربی سپاهان درباره محرومان و مصدومان این تیم گفت:‌ شهباززاده به تازگی از مصدومیت رهایی پیدا کرده است در تیم ما قرار ندارد. ایرانپوریان به دلیل مصدومیت در شرایط عادی نیست ولی بقیه بازیکنان را در اختیار داریم. امیدواریم با توجه به کارهایی که در دو روز گذشته انجام شده که بیشتر بحث روانی بوده، بتوانیم نتیجه قابل قبولی در این دو بازی به دست بیاوریم و سهمیه را بگیریم. ما سپاهانی هستیم و با تمام وجود و قلب‌مان این‌جا هستیم و برای نتیجه گرفتن سپاهان تا آخرین لحظه می‌جنگیم و به عشق سپاهان قلب‌مان می‌تپد. امیدواریم که در دو بازی آینده شانس با ما یار باشد نتیجه قابل قبولی بگیریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز