خبرگزاری کار ایران

کعبیان پور: صد درصد می‌دانیم تیم‌مان در لیگ برتر می‌ماند / بهترین بازی را مقابل استقلال انجام می‌دهیم

asdasd
کد خبر : ۹۵۳۷۳۲

مربی تیم پیکان تهران با حضور در نشست خبری پیش از دیدار برابر استقلال تهران درباره آخرین شرایط این تیم پیش از مسابقه فردا صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، احمد کعبیان پور در نشست خبری پیش از دیدار مقابل استقلال تهران در هفته بیست و نهم مسابقات لیگ برتر اظهار داشت: بازی با استقلال دیدار مهمی برای پیکان است. استقلال دوست دارد جزو مدعیان کسب سهمیه باشد و ما نیز برای جلوگیری از سقوط بازی خواهیم کرد. سعی خواهیم کرد با بهترین شکل بازی را انجام دهیم.

او درباره برپایی این مسابقه در ورزشگاه آزادی گفت: در بازی رفت گروه کادر فنی عبدالله ویسی نبودند و شرایطی پیش آمد که بازی رفت در آزادی برگزار شد. خیلی خوب بود که بازی برگشت در شهر قدس برگزار شود، اما تصمیم سازمان لیگ بود و به آن احترام می‌گذاریم.

مربی تیم فوتبال پیکان درباره شرایط استقلال گفت: پیکان همان‌طور که دنبال برد و جلوگیری از سقوط است، استقلال بزرگ نیز برای قرار گرفتن در جمع مدعیان و کسب سهمیه آسیا تلاش می‌کند. ویسی به دلیل صحبتی که با داور یکی از بازی‌های‌مان کرده بود، یک جلسه محروم شد، اما طبق رأی کمیته انضباطی به دو جلسه افزایش پیدا کرد.

کعبیان پور درباره غایبان دیدار مقابل استقلال گفت: ما اصلاً مصدوم نداریم. خوشبختانه بازیکنان پیکان دارای احساس مسئولیت برای این بازی و دیدار آخر تیم‌شان هستند. ما به جز امیدواری برای بقا، صد درصد می‌دانیم تیم‌مان در لیگ برتر می‌ماند. بازیکنان می‌دانند در چه شرایطی قرار داریم و فرار رو به جلو نخواهیم کرد. با احترامی که برای استقلال که تیم قبلی‌ام قائلم، امیدوارم پیکان بازی را به سود خود به پایان برساند. امیدوارم تیم‌های بالای جدول که با پایین جدولی‌ها بازی دارند، تعهداتی نسبت به ارنج تیم‌شان داشته باشند و بدانند که همه تیم‌ها زحمت می‌کشند. نفت آبادان در دیدار گذشته با تمام وجودش بازی کرد و اگر همه مثل صنعت نفت باشند، بسیار بسیار خوب است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز