خبرگزاری کار ایران

اولویت سعادتمند: تمدید قرارداد دو ملی پوش

asdasd
کد خبر : ۹۵۳۷۱۱

باشگاه استقلال سعی دارد قرارداد دو بازیکن ملی پوش این تیم را تمدید کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، تیم فوتبال استقلال تهران با در دست داشتن رتبه دوم جدول رده بندی لیگ برتر و صعود به مرحله نیمه نهایی جام حذفی باشگاه‌های کشور سعی دارد برای فصل آینده با برنامه ریزی دقیق و بی نقص در مسابقات حاضر شود.

استقلال در تابستان گذشته با آندره آ استراماچونی استارت زد و پس از جدایی او و انتخاب فرهاد مجیدی، تیمی که سرمربی ایتالیایی آن را شکل داده بود حالا نیاز به تقویت دارد.

پس از اینکه با فرا رسیدن فصل تابستان قرارداد چند بازیکن استقلال به پایان می‌رسد، احمد سعادتمند به عنوان مدیرعامل این باشگاه سعی دارد تا خیال هواداران را از بابت اتفاق تکراری خروج بازیکنان کلیدی در نقل و انتقالات راحت کند.

سعادتمند که از چند هفته پیش خبر داده بود اجازه نمی‌دهد تا همانند فصول گذشته بازیکنان کلیدی این تیم جدا شده و بازیکن دیگری جانشین آنها شود، سعی دارد تا قرارداد دو بازیکن کلیدی آبی‌ها را زودتر از سایر بازیکنان تمدید کند.

روزبه چشمی و علی کریمی دو بازیکن ملی پوش استقلال در لیگ نوزدهم هستند که در پایان مسابقات فصل جاری قراردادی با استقلال نداشته و می‌توانند به عنوان بازیکن آزاد این تیم را ترک کنند. از این رو مذاکرات برای تمدید قرارداد با این دو بازیکن زودتر از سایرین آغاز شده و نتایجی هم داشته است.

چشمی برای ادامه همکاری با استقلال مشکلی ندارد و با وجود پیشنهادهای موجود تمایل دارد تا همچنان پیراهن آبی را برتن داشته باشد. درخصوص کریمی اما ماجرا پیچیده است و این بازیکن ارزشمند راضی نیست تا به راحتی برای تمدید قرارداد پای میز مذاکره بنشیند.

در واقعا مدیربرنامه‌ این بازیکن که در تابستان گذشته هم با علی خطیر برای امضا قرارداد همکاری مشکل داشت این بار شرطی گذاشته که کریمی تنها صورت تسویه حساب مطالبات فصل گذشته‌اش قرارداد جدیدی امضا می‌کند.

به هر شکل مشخص است که در هفته پیش رو سعادتمند در نظر دارد تا برای هواداران استقلال خوش خبر باشد و پس از داریوش شجاعیان سایر بازیکنان این تیم را هم برای تمدید قرارداد متقاعد کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز