خبرگزاری کار ایران

میلاد تقوی: جلسات فدراسیون والیبال آنلاین برگزار می شود/کرونا نگرفتم

asdasd
کد خبر : ۹۵۳۶۰۱

دبیرکل فدراسیون والیبال مبتلا شدنش به ویروس کرونا را تکذیب کرد و گفت: محمد منصوری ملی پوش سابق والیبال ایران و مدیرکمپ تیم های ملی فدراسیون به کرونا مبتلا شد.

میلاد تقوی در گفتگو با ایلنا با بیان اینکه در دو هفته اخیر مشکوک به ابتلا به ویروس کرونا بودم،بیان کرد: پس از انجام تست PCR و آزمایش خون ، کرونا بنده منفی اعلام شد و مشکلی خاصی ندارم و از روز شنبه در محل کار خود حاضر می شوم.

وی تصریح کرد: از تمامی کارکنان فدراسیون تست کرونا گرفته شد ، محمد منصوری مدیر کمپ تیم های ملی فدراسیون والیبال به کرونا مبتلا شد و در حال حاضر در قرنطینه خانگی به سر می برد و برای ایشان آرزوی سلامتی می کنم.

دبیرکل فدراسیون والیبال ادامه داد: چند روز گذشته اعلام کردیم که از روز شنبه ۲۵ مرداد شیوه فعالیت فدراسیون دور کاری خواهد شد و برای اینکار به زیرساخت هایی احتیاج داریم ،کار سختی خواهد بود و تجربه جدیدی است.

میلاد تقوی با اشاره به برگزاری آنلاین جلسات فدراسیون والیبال، گفت: ما در هفته گذشته مجمع عادی فدراسیون را بصورت آنلاین برگزار کردیم و در روزهای آینده هم جلسات دپارتمان آموزش و کمیته ساحلی با استانها را بصورت آنلاین برگزار می کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز