خبرگزاری کار ایران

ضعف بزرگی که یحیی باید در پرسپولیس برطرف کند

asdasd
کد خبر : ۹۵۳۵۸۰

سرانجام یحیی گل‌محمدی هم در پرسپولیس شکست خورد. آنها در رقابت‌های هفته بیست و هشتم لیگ برتر در برابر ذوب‌آهن قرار گرفتند و بازی را با یک گل واگذار کردند تا جشن قهرمانی را با طعم شکست برگزار کنند.

به گزارش ایلنا، پرسپولیسی‌ها بعد از دریافت گل تلاش زیادی برای جبران بازی کردند اما باز هم نتوانستند از پس ذوب‌آهنی که در نیمه دوم جدول قرار دارد برآیند و بعد از چندین و چند هفته رقابت بدون شکست نهایتاً طعم شکست را هم بچشند. آنها هفته پیش از این هم در قائمشهر برابر نساجی متوقف شده بودند. حالا پرسپولیس دو بازی دیگری در لیگ برابر تیم‌های پایین جدولی گل‌گهر و سایپا دارد و بعد از آن دیگر باید چشمش را به رقابت‌های جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا بدوزد. اما آیا پرسپولیس یحیی گل‌محمدی آماده این رقابت‌ها هست؟

حتی ممکن است سرنوشت پرسپولیس در این دو جام سرنوشت یحیی گل‌محمدی را هم در پرسپولیس تغییر دهد. اگرچه بسیاری معتقدند یحیی بهترین گزینه داخلی است که می‌توانست روی نیمکت پرسپولیس بنشیند اما اگر همچنان گزینه مربی خارجی برای استقلال و پرسپولیس فعال باشد شاید او باید کمی نگران جایگاهش در این تیم هم باشد. چرا که پرسپولیس اگرچه با پوکر قهرمانی بهترین شادی‌ها را به هوادارانش هدیه داده اما نقاط تاریکی هم دارد که شاید در رقابت‌هایی با جو و فضای کاری دیگری سر باز کند. از این رو پرسپولیس بی‌انگیزه این روزها که آرام آرام و سرخوش در چهارمین جام قهرمانی پی‌درپی‌اش گام بر می‌دارد، باید نیم نگاهی‌ هم به چالش‌هایی که در انتظارش هست، داشته باشد.

پرسپولیس یحیی گل‌محمدی با همه موفقیت‌ها در همین نیم فصل تیم جنگنده و پرانگیزه‌ای نبود. آنها در این فصل با تعداد برتری‌های یک بر صفر فراوانی که به دست آوردند و به مدد خط دفاعی و دروازه مقتدرشان امتیازات را جمع کردند و فاصله را با رقبا زیاد کردند. از این رو اگر در رقابت‌های حساس‌تری چون لیگ قهرمانان آسیا در معرض رقابت‌های مهم‌تری قرار بگیرند، شاید دیگر نتوانند با این سبک بازی کسل‌کننده و اتکا بر دفاع مستحکم پیش‌ بروند. از این رو یحیی باید از فرصت ایجاد شده در پایان لیگ برای بازسازی تیمش و رفع نقاط ضعفش بهره بگیرد. او حتماً می‌داند که چشم مدیران ایرانی همیشه دنبال گزینه‌های خارجی است و اگر کوچکترین روزنه و چراغ سبزی برای استخدام مربی خارجی ببینند، به راحتی از آن نمی‌گذرند.

 

از این رو او باید از همین الان لیگ را تمام شده بداند و به دنبال نمایش قدرتمندش در جام حذفی و آسیا باشد. رقابت‌هایی که موفقیت در آن می‌تواند صندلی او را در پرسپولیس چند سالی تضمین کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز