خبرگزاری کار ایران

ستاره جدید سرخ‌ها به گروه واتس‌اپی ادد شد!

asdasd
کد خبر : ۹۵۳۵۶۱

هنوز انتقال جیدون سانچو به منچستریونایتد نهایی نشده اما این مهاجم از همین حالا مقدمات حضورش را فراهم کرده است. او حالا به یک گروه چت اینترنتی با هم‌بازی‌های آینده‌اش اضافه شده است.

به گزارش ایلنا، این ستاره انگلیسی قرار است امسال تابستان از دورتموند به یونایتد منتقل شود و گفته می‌شود به‌زودی با مبلغ 108 میلیون پوند راهی یونایتد شده و قراردادی چهارساله امضا خواهد کرد.

سانچو مدت‌هاست که دوست دارد به تیم سولشر برود. جسی لینگارد گفته که سانچو مدتی است با مارکوس رشفورد، به صورت آنلاین به بازی کال آو دیوتی می‌پردازد. باشگاه منچستریونایتد خیالش از بابت جذب سانچو آسوده است. هیچ باشگاه دیگری به اندازه آنها به خرید این بازیکن علاقه نشان نداده و آنها مطمئن هستند که این بازیکن می‌خواهد به اولدترافورد برود. او با بازیکنان تیم ملی انگلیس که در منچستریونایتد بازی می‌کنند مرتب در ارتباط است. گفته می‌شود او در یک گروه واتس‌اپ حضور دارد که در آن چند بازیکن دیگر از منچستریونایتد هم هستند. به این ترتیب، منچستریونایتد مطمئن است که او به این باشگاه خواهد پیوست و دورتموند هم با پیشنهاد آنها موافقت خواهد کرد. سانچو در این فصل بوندس‌لیگا 17 گل زد و 17 گل ساخت.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز