خبرگزاری کار ایران

میری: هم‌تیمی‌هایم به من لقب آرپی‌جی داده‌اند/ خوشحالم شوت‌هایم با کریم باقری و قایقران مقایسه می‌شود

asdasd
کد خبر : ۹۵۳۵۵۹

هافبک نساجی این روزها با شوت‌های جالب توجهش خبرساز شده و توجه لیگ و هواداران فوتبال را به خود جلب کرده است.

به گزارش ایلنا، محمد میری بازیکن خط میانی تیم نساجی باز هم با شوتی از راه دور و ضربه‌ای استثنایی در دیدار تیمش مقابل سپاهان در مصافی بسیار دشوار موجب شد تا سه امتیاز در اصفهان به حساب تیم شمالی واریز شود؛ سه امتیازی که شاید پیش از بازی کمتر کسی تصور آن را داشت.

 

واقعاً شوت‌هایت را به سبک کدام بازیکن می‌زنی که آنها را با کریم باقری و مرحوم قایقران مقایسه می‌کنند؟

خوشحالم و افتخار می‌کنم که شوت‌هایم را با بزرگانی مانند کریم باقری و مرحوم سیروس قایقران مقایسه می‌کنند اما باور کنید که من خودم هستم یعنی اینکه استعداد خدادادی در شوت زدن دارم و در تمرینات هم معمولاً نیم‌ساعتی تمرین اختصاصی دارم و خدا هم کمک کرده و هر از گاهی شوت‌هایم به گل تبدیل می‌شود.

مقابل سپاهان با تک گل و شوت استثنایی تو نساجی برنده شد اما سپاهان چهار بار توپ را به تیرک دروازه‌تان کوبید، قبول داری با شانس و اقبال بلند از آن بازی سه امتیاز را گرفتید؟

ببینید به نظرم نباید تیم‌ها را با یکدیگر قیاس کنید. پول یک بازیکن سپاهان مانند کی‌روش استنلی اندازه بودجه کل نساجی است. در مورد بازی هم باید بگویم بله سپاهان چهار بار به تیرک دروازه ما زد اما ما هم جدا از گلی که من از راه شوت زدم سه موقعیت گل خیلی خوب داشتیم و از دست دادیم. برای تیم سپاهان ارزش خاصی قائل هستم اما تیم ما واقعاً تیم خوبی است و در هشت بازی اخیرمان 16 امتیاز گرفته‌ایم و بعد از پرسپولیس بیشترین امتیازها را در نیم فصل دوم گرفته‌ایم بنابراین نباید موفقیت‌های ما را فقط به شانس نسبت داد. جدا از این مسأله می‌خواهم به موضوع دیگری هم اشاره کنم که دست مربی ما هم چندان پر نیست و بازیکنان مصدوم زیادی داریم به همین دلیل اکثر بازیکنان نیمکت‌نشین‌مان بسیار جوان هستند و مربی ما هم به دلایلی که گفتم از بازیکنان جوان و البته شایسته در تعویض‌هایش استفاده می‌کند.

اما مربی‌تان هم گفته بود که باید ممنون تیر دروازه‌ها باشیم ضمن اینکه دروازه‌بان‌تان هم مقابل سپاهان چند سیو عالی داشت که تیمتان را نگه داشت و سهم بزرگی در پیروزی‌تان داشت؟

 سپاهان تیم خیلی خوبی بوده و هست اما ما با محمود فکری واقعاً نتایج خیلی خوبی کسب کرده‌ایم چون ایشان و کادرش واقعاً برای تیم زحمات زیادی متحمل می‌شوند و بازیکنانمان هم بسیار خوب و مردانه می‌جنگند و ذره‌ای هم کم نمی‌گذارند به همین دلیل است که خدا خواسته و در چندین بازی بزرگ سربلند از زمین بیرون آمده‌ایم و خدا را شکر هوادارانمان را راضی کرده‌ایم.

در تیم‌های قبلی‌ات هم شوت می‌زدی، ولی کمتر کسی تو را می‌شناخت!

 بله، من قبل از نساجی در تیم‌های خونه به خونه و سپیدرود و مس سونگون و شهرداری لنگرود و ملوان بازی کردم. در آن تیم‌ها هم گل از راه شوت زدم اما گل‌ها و شوت‌هایم مانند این فصل که در لیگ برتر بازی می‌کنم به چشم نمی‌آمد.

مربیانت نمی‌گویند که مانند چه کسی شوت می‌زنی؟

 یکی از مربیانم به نام حمیدرضا منصوری به من می‌گفت مانند مرحوم سیروس قایقران شوت می‌زنم.

الگوی خاصی در بازیگری داشتی؟

 الگوی خاصی که نداشتم اما واقعاً از بازی علی کریمی در تیم ملی و پرسپولیس و هر تیمی که در آن حضور داشت، لذت می‌بردم و ایشان به نظرم بهترین بازیکن ایران بودند.

بازیکنان تیمتان به تو لقب خاصی ندادند؟

 نه اما با شوخی می‌گویند توپ‌ها را به محمد برسانید و کار را تمام می‌کنید. بعضی از بچه‌های تیم هم به من لقب آرپی‌جی داده‌اند که البته نظر لطفشان است.

چند سال داری چون به نظر کمی دیر چهره شده‌ای؟

من 30 سال دارم و فکر می‌کنم در اوج پختگی فوتبالم هستم و حتماً از تجربه‌ای که دارم به بهترین شکل استفاده خواهم کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز