خبرگزاری کار ایران

زندگی اعیانی به سبک گرت بیل؛ او فوتبالیست نیست!

asdasd
کد خبر : ۹۵۳۵۳۵

تعجب نکنید که چرا گرت بیل خیال جدایی از رئال مادرید را ندارد. شاید هر بازیکن دیگری جای این بال ولزی 31 ساله بود، با دیدن این میزان بی‌محلی و بی‌مهری از سوی زین‌الدین زیدان سرمربی رئال مادرید، ترجیح می‌داد حقوق کمتری بگیرد اما برای خودش شخصیت قائل شود و به تیمی برود که سرمربی‌اش حداقل با او هنگام حرف زدن چشم در چشم شود.

به گزارش ایلنا، برای بیل اما ماندن در مادرید آنقدر منفعت دارد که حاضر شود با این شرایط تا پایان قراردادش که دو سال دیگر به آن مانده است، به کارش ادامه دهد. بیل به ازای قراردادی که با رئال دارد سالانه 30 میلیون پوند دریافت می‌کند و طی دو سال این رقم به 60 میلیون پوند می‌رسد. این رقم آنقدر هست که نیمکت‌نشینی که هیچ، بلکه سکونشینی و خانه‌نشینی هم برای بیل توجیه داشته باشد در مادرید بماند. این حقوق نجومی اما تنها یکی از دلایل راضی بودن بیل به ماندن در رئال مادرید است. به هر حال برای کسی که در آب‌و‌هوای پرطرفدار اسپانیا در خانه‌ای 5/6 میلیون پوندی با یک پارکینگ پر از خودروهای لوکس شامل فراری، مرسدس و آئودی و لامبورگینی زندگی می‌کند و زمین بازی رشته محبوبش گلف هم در دسترس‌اش است، دلیلی ندارد بخواهد به کشوری مانند انگلیس برگردد که همه این امکانات را با هم در اختیارش قرار نمی‌دهد.

 

خانه

بیل در یک محله منحصر به فرد در حومه مادرید به نام «لافینکا» که منطقه سکونت ثروتمندترین‌های مادرید است، زندگی می‌‌کند. این همان محله‌ای است که سرمربی او زیدان هم در آن زندگی می‌کند و شاید برای بازیکن ولزی این تنها نکته منفی سکونت در این محله باشد. دو هم‌تیمی او سرخیو راموس و کریم بنزما هم در همان حوالی سکونت دارند. کریستیانو رونالدو ستاره سابق رئال مادرید هم در این محله سکونت داشت. عمارت لوکسی که بیل به صورت استیجاری در آن سکونت دارد، زمانی خانه ستاره سابق کهکشانی‌ها، کاکا بود. این خانه دارای معماری مدرن طراحی شده توسط خواکین تورس است و ارزشی در حدود 5/6 میلیون پوند دارد. گفته می‌شود که بیل ماهانه 10 هزار پوند بابت سکونت در این خانه یک هزار و 500 متر مربعی دو طبقه می‌پردازد، خانه‌ای که 4 اتاق دارد، یک استخر سرپوشیده، یک باشگاه، دو کارگاه، چند تراس و یک پارکینگ با ظرفیت 6 خودرو.

 

خودروها

بیل که گفته می‌شود حقوقش 600 هزار پوند پیش از کسر مالیات است، تکراری شدن سکونت در خانه گرانقیمتش را می‌تواند با انتخاب خودروهای لوکسی که دارد، جبران کند. در این سال‌های اخیر او تعدادی از بهترین خودروهای دنیا را به کلکسیون ماشین‌های لوکس خود اضافه کرد. الان پارکینگ بیل شامل یک مرسدس SLS AMG به ارزش 165 هزار پوند، بنتلی کنتیننتال GT به ارزش 152 هزار پوند، لامبورگینی هوراکان به ارزش 156 هزار پوند و یک فراری GTC4Lusso به ارزش 230 هزار پوند است. علاوه بر اینها او یک خودروی آئودی اهدایی شرکت آلمانی به بازیکنان رئال مادرید را دارد. مدل آئودی 65 هزار پوندی او TDI 50  Q7 است که کریسمس امسال تحویل گرفت.

 

گلف

بیل اگر حوصله گشت و گذار با خودروهایش در سطح شهر را نداشته باشد، می‌‌تواند به انجام رشته ورزشی محبوبش یعنی گلف بپردازد. خیلی وقت است که هواداران رئال مادرید او را به بیشتر توجه کردن به گلف نسبت به فوتبال متهم می‌کنند. بیل در ویلای بزرگش در منطقه گلامورگان ولز یک زمین گلف ساخته که تفاوت زیادی با زمین‌های گلف مسابقات حرفه‌ای و گرنداسلم‌های این رشته ورزشی ندارد. او اما برای اینکه در اسپانیا از پرداختن به این رشته عقب نماند، توانسته مجوز بازی در زمین گلف سیوداد گروپو سانتاندر را که فقط اعضا اجازه تمرین در آن را دارند، کسب کند. این زمین گلف طراحی شده توسط سیو بایستروس فاصله زیادی تا خانه بیل ندارد. او اما برای یک روز خاص تا باشگاه رئال کلاب والدراما در شهر سن‌روکه ایالت آندلس رانندگی می‌کند. زمین گلف محبوب بیل هم زمین 5 ستاره فینکا کورتسین در ماربیا است که یک زمین 18 چاله‌ای است و در آن دو استخر روباز و یک باشگاه ساحلی خصوصی دارای رستوران و کافه وجود دارد. هزینه هر شب اقامت در آن تفرجگاه 900 پوند است.

منبع: سان

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز