خبرگزاری کار ایران

لیست خروجی باشگاه استقلال در دست فرهاد مجیدی

asdasd
کد خبر : ۹۵۳۵۱۳

در میان اسامی حاضر در لیست خروج استقلال احتمالا باید شاهد جدایی چند بازیکن نامدار نیز بود؛ بازیکنانی که نتوانستند نظر فنی فرهاد مجیدی را جلب کنند.

به گزارش ایلنا، در صحبت‌های اخیر گفته شده مجیدی از باشگاه خواسته قرارداد 7 بازیکن که در آستانه اتمام است، تمدید شود که با این حساب یکی از میان این 8 نفر از لیست فصل بعد استقلال کنار گذاشته خواهد شد. هیچ بعید نیست مرتضی تبریزی که عملکرد درخشانی در لیگ نوزدهم نداشت و با مصدومیت هم مواجه شد آن بازیکنی باشد که از لیست کنار گذاشته می‌شود. اندک احتمالی هم وجود دارد که محسن کریمی آن بازیکن کنار گذاشته باشد که هنوز هیچ اطلاع دقیقی از سیاست باشگاه استقلال برای کنار گذاشتن برخی نام‌ها وجود ندارد.

حتی ممکن است تعداد کنار گذاشته‌های استقلال بیشتر باشد و اینطور نیست که بنای تمدید را روی عددی که مجیدی اعلام کرده بگذاریم. بدون شک فعالیت استقلال در نقل وانتقالات نقشی انکارناپذیر در مشی باشگاه در نقل‌و‌انتقالات خواهد داشت و چنانچه در جذب بازیکنان جدید موفقیت حاصل شود چه‌بسا تعداد کنار گذاشته‌ها از میان بازیکنانی که قراردادشان به پایان می‌رسد بیشتر هم باشد. به هر حال همواره در این بازه شایعات و اخبار تأییدنشده به نقطه اوج می‌رسد اما آنچه اهمیت دارد همین تأکید مجیدی به تمدید قرارداد بازیکنان است که هم نشان از تداوم حضورش روی نیمکت استقلال دارد و هم ورود سریع و بی‌وقفه باشگاه استقلال به کوران نقل‌و‌انتقالاتی که این از همه مهم‌تر است و مدیران و تصمیم‌گیران باشگاه استقلال باید برای لیگ بیستم طوری برنامه‌ریزی کنند که استقلال بر خلاف فصول قبل فرصت را از دست ندهد و خیلی زود وارد کارزار نقل‌وانتقالات و سرانجام آغاز تمرینات پیش‌فصل شود.

 

مسلماً زمانبندی برای تیمی که می‌خواهد قهرمان شود، اهمیت بسیاری دارد. بازیکنانی همچون وریا، زکی پور، دیاباته، میلیچ، غلامی و حسینی با استقلال قرارداد دارند و نیازی به تمدید دوباره قراردادشان نیست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز