خبرگزاری کار ایران

شیخ دیاباته و رونمایی از اولین دربی در تقابل با پرسپولیس

asdasd
کد خبر : ۹۵۳۵۱۱

مهاجم گلزن استقلال بعد از اینکه دو دربی در لیگ برتر را از دست داد، اگر اتفاق خاصی نیفتد، اولین بازی خود مقابل استقلال را به نمایش خواهد گذاشت.

به گزارش ایلنا،شیخ دیاباته در لیگ نوزدهم سابقه هیچ رویارویی با پرسپولیس ندارد. او که در نیم‌فصل اول و دوم لیگ نوزدهم نتوانست مقابل سرخ‌ها قرار بگیرد و بازی دوشنبه‌شب استقلال مقابل سپاهان در جام حذفی را هم از دست داد تا رکورددار غیبت در بازی‌های بزرگ باشد، حالا امیدوار است استقلال را در بازی فوق‌حساس 5 شهریور مقابل پرسپولیس همراهی کند.

 

پزشکان استقلال در تلاشند تا این مهاجم بلندقامت را به آن بازی برسانند. درباره شیخ گفته می‌شود به احتمال بسیار زیاد بازی با پیکان را هم از دست خواهد داد. شیخ در حال فیزیوتراپی است اما بعید است که به بازی با پیکان برسد اما با توجه به اینکه زمان مناسبی تا بازی مقابل پرسپولیس در نیمه‌نهایی جام حذفی باقی مانده باید حضور او در این بازی فوق‌حساس را قطعی دانست. بدون شک حضور شیخ در خط حمله استقلال برای فرهاد مجیدی بسیار امیدوارکننده خواهد بود. فرهاد که سابقه یک‌بار حضور روی نیمکت استقلال به‌عنوان سرمربی در دربی را دارد در آن دیداری که مقابل گل‌محمدی قرار گرفت برد را در آخرین دقایق از دست داد.

 

مجیدی اما باید برای بقای خود و تحکیم جایگاهش روی نیمکت استقلال بازی 5 شهریور را با پیروزی پشت سر بگذارد تا تمام حواشی و شایعات پیرامونش به‌جهت جدایی از استقلال به پایان برسد و با خیال آسوده مربیگری در استقلال را تجربه کند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز