خبرگزاری کار ایران

علیپور: حضورم در لیگ چین منتفی شده است/ همه باید از پرسپولیس بترسند/ می‌روم اما به اروپا

asdasd
کد خبر : ۹۵۳۵۱۰

مهاجم پرسپولیس مدعی است در صورتی که پیشنهادی از فوتبال اروپا داشته باشد، از این تیم جدا خواهد شد.

به گزارش ایلنا، علی علیپور مهاجم خوب و با اخلاق پرسپولیس که با 10 گل در جمع برترین گلزنان لیگ برتر نوزدهم قرار دارد با پیشنهادات مختلفی از سوی چند تیم آسیایی و غیره مواجه شده است.

 

واقعاً پیشنهاد باشگاه چینی که در یکی دو روز گذشته در خیلی از رسانه‌ها خبرش پیچیده درست است و باشگاه چینی به تو پیشنهاد داده؟

بله باشگاه چینی به من پیشنهاد داده و اتفاقاً خواهان حضورم به شکل جدی هم شده است. شرایط  قراردادی و پیشنهاد مالی ارائه شده و مباحث دیگری که با من مطرح ساختند خیلی خوب بوده اما من به آنها جواب منفی دادم. من به همه باشگاه‌ها احترام می‌گذارم اما هدف من از جدایی در پرسپولبس فقط پول بیشتر و چنین مواردی نیست!

 

 چرا به قرارداد خوب باشگاه چینی پاسخ منفی دادی؟

ببینید هدف من از جدایی از تیم محبوبم پرسپولیس در ایران فقط و فقط بازی در اروپاست به همین دلیل زمانی که از پرسپولیس جدا شوم فقط به تیمی اروپایی خواهم رفت چون فکر می‌کنم به لحاظ سن و سال و تجربه در شرایطی هستم که خیلی خوب می‌توانم از این فاکتورها بعد از سال‌ها بازی در تیم قهرمان ایران و تیمی که نایب قهرمان لیگ قهرمانان آسیا شده و کلی افتخار کسب کرده از تجربه‌اش استفاده کنم و در یک تیم و ان‌شاءالله لیگ معتبر اروپایی استفاده کنم و برای پیشرفتم به تیمی در اروپا بپیوندم.

 

قبلاً صحبت‌هایی از پیشنهاد تیم‌های اروپایی اعم از روسیه و چند کشور اروپایی دیگر شده بود که پاسخی به آنها ندادی. در حال حاضر پیشنهاد جدیدی از اروپا داری؟

بالاخره همه بازیکنان تیم قهرمان یک کشور حتماً به شکل خاص مد نظر تیم‌های خارجی و در رأس آنها تیم‌های اروپایی قرار دارند. در مورد من هم این مسأله به شکل جدی وجود دارد اما این را بدانید که من فعلاً نمی‌خواهم بیشتر از این در مورد تیم اروپایی آینده و سایر موارد در این رابطه توضیح بدهم!

 

چرا مایل نیستی که بیشتر توضیح بدهی؟

فعلاً همه حواسم به لیگ و پایان مسابقات و جام حذفی معطوف است. همه تمرکزم را روی موفقیت بیشتر تیمم در دو بازی پایانی لیگ و پس از آن موفقیت در جام حذفی معطوف کرده‌ام و حتماً پس از پایان مسابقات داخلی و اتمام لیگ و جام حذفی بهترین تصمیم را برای آینده فوتبالم می‌گیرم.

 

در بازی مقابل ذوب‌آهن، تیمتان با باخت کم انگیزه بازی کرد و بازیکنان‌تان دیگر آن رغبت زیاد برای پیروزی و کسب برد را نداشتند. با این وجود امیدواری که در دو بازی لیگ موفق عمل کنید؟

ما در بازی با ذوب‌آهن تیم برتر میدان بودیم اما گل اتفاقی خوردیم. پس از دریافت گل هم تیم میهمان با بیشترین نفرات در داخل هجده قدم خودش از دروازه‌اش حفاظت می‌کرد و این امر اجازه نداد تا از دو سه فرصتی که داشتیم به نحو احسن استفاده کنیم و به گل برسیم. بازیکنان ما هم با تمام وجودشان تلاش کردند اما فوتبال روی بد خودش را در دیدار با ذوب‌آهن به ما نشان داد اما ما بعد از قهرمانی هم اصلاً کم انگیزه و بی‌انگیزه نشدیم و اتفاقاً کسب عنوان قهرمانی تیم ما را برای رسیدن به موفقیت‌های بعدی و بیشتر و قهرمانی‌های بعدی تشنه‌تر و مشتاق‌تر کرده است.

 

یعنی در دو بازی پایانی‌تان مقابل گل گهر و سایپا پیروز می‌شوید و رکورد امتیازی لیگ شانزدهم با مربیگری برانکو را می‌شکنید؟

ما در هر بازی فقط برای بردن به مصاف حریفان می‌رویم همه هم خوب می‌دانند که بردن و نباختن و کسب قهرمانی‌های متوالی عادت پرسپولیس شده است. آقا یحیی هم در هر بازی به ما گوشزد می‌کند که چه کار کرده و تدابیر فنی را پیاده کنیم. هدف ما فعلاً پیروزی در هر بازی است و خیلی به رکورد و مسائلی از این دست فکر نمی‌کنیم و ذهن و تمرکزمان را فقط به ارائه بازی‌های خوب و ان‌شاءالله بردن و اتمام بازی‌های داخلی به بهترین شکل ممکن معطوف کرده‌ایم.

 

در جام حذفی هم به استقلال خوردید؛ تیمی که سپاهان را دو بار شکست داده و قدرتش را به رخ حریفان کشیده. این قرعه را به ضرر تیم‌تان نمی‌دانی؟

ما تیم پوکرزن فوتبال ایران هستیم و چهارمین قهرمانی‌مان را هم کسب کرده‌ایم به همین دلیل فکر می‌کنم همه تیم‌ها از رویارویی با پرسپولیس می‌ترسند و ترس در تیم‌های حریف است و با شخصیت و بزرگی که تیم قهرمان دارد در جام حذفی هم با روحیه بالا فقط برای برد و قهرمانی تلاش خواهد کرد.

 

اما جام حذفی قواعد خاص خودش را دارد و بازی‌هایش با لیگ کاملاً متفاوت است؟

بله این قاعده را خوب می‌دانیم به همین دلیل هم هست که فصل قبل علاوه بر لیگ، قهرمان جام حذفی شدیم و ان‌شاءالله امسال هم از عنوان قهرمانی فصل قبل‌مان در جام حذفی دفاع می‌کنیم همانطور که در لیگ هم به خوبی از عهده این مهم برآمدیم.

 

حرف‌هایت بوی جدایی می‌دهد.

فعلاً که گفتم تمام فکرم اتمام مسابقات و کسب قهرمانی دیگر با پرسپولیس است اما در هر کشور خارجی و اروپایی هم که بازی کنم دوست دارم در پایان به پرسپولیس برگردم و تمام سعی‌ام را انجام می‌دهم و مشتاقم با پیراهن تیم محبوبم از فوتبال خداحافظی کنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز