خبرگزاری کار ایران

محمدحسین کنعانی زادگان:

برای تیم قهرمان قرعه حذفی مهم نیست/ می‌خواهیم رکورد برانکو را هم بزنیم/ یزله من سورپرایز و هدیه به هواداران بود

asdasd
کد خبر : ۹۵۳۴۹۷

محمد حسین کنعانی زادگان به اتفاق شجاع و سید جلال و شیری و دو دروازه‌بان خوبی که در این فصل از دروازه پرسپولیس حفاظت می‌کردند قدرت خوبی از خودشان نشان دادند تا همه کارشناسان متفق القول از این نکته حرف بزنند که خط دفاعی پرسپولیس بهترین خط دفاعی لیگ نوزدهم بوده و نقش بسزایی در قهرمانی و پوکر پرسپولیس داشته است.

به گزارش ایلنا، محمدحسین کنعانی زادگان با رقص جنوبی یزله‌اش در کنار مهدی شیری دو بازیکنی بودند که واقعاً با حرکات موزون خودشان خصوصاً در رختکن بعد از بازی با ذوب‌آهن در جشن قهرمانی در رختکن کولاک کردند. به بهانه خیلی از سؤالاتی که داشتیم با کنعانی‌زادگان گپ و گفتی داشتیم.

 

چرا جشن قهرمانی غریبانه برگزار شد و اصلاً چرا پیروز نشدید تا جشن قهرمانی‌تان هیجانش کمتر شود.

اصلاً انگیزه مان کم نشده بود و فقط هم برای پیروزی به مصاف ذوب‌آهن رفتیم اما وقتی تیم میهمان روی یک اتفاق به گل رسید و بعد هم کل زمان بازی را یازده نفره دفاع کرد ما نتوانستیم به گل برسیم و باور کنید چند موقعیت خوبمان هم به دلیل همین فشردگی گل نشدند.

جشن قهرمانی‌تان بعد از باخت به شکلی سرد برگزار نشد؟

ما خیلی دوست داشتیم هوادارانمان بودند تا با حضور آنها به شکلی پرهیجان‌تر و زیباتر جشن را برگزار می‌کردیم اما بالاخره کرونا اجازه نداد تا هوادارانمان به ورزشگاه بیایند. با این وجود ما همه سعی‌مان را کردیم  در جشن قهرمانی با حرکات و شادی کردن‌مان آنها را پای تلویزیون خوشحال و شاد کنیم.

چه یزله‌ای می‌زدی تو و چه حرکات موزونی داشت مهدی شیری، امتیاز بهترین بازیکنی که حرکات موزون داشت را باید به تو داد یا مهدی شیری؟

(می‌خندد)، هر کسی سلیقه‌ای دارد و من واقعاً نمی‌دانم در این ارتباط باید چه بگویم.

تو گفته بودی در بازی مسجد سلیمان هم سورپرایزی داری که انجامش ندادی، منظورت چه بود؟

همین رقص یزله بود که بعد از جشن قهرمانی دیدید آن را برای خوشحالی هواداران و تیم‌مان ارائه دادم.

حضور اسکوچیچ در ورزشگاه چقدر در بازی‌تان مهم بود؟

مسلماً اسکوچیچ مربی بزرگی هستند و ما هم در حضور ایشان سعی کردیم نمایش خوبی را ارائه دهیم. بعد از بازی‌های لیگ و جام حذفی زیر نظر آقای اسکوچیچ سعی می‌کنیم بهترین بازی‌ها و نمایش‌ها را ارائه دهیم و ان‌شاءالله با دست پر حریفانمان را شکست داده و به مرحله بعد صعود کرده و مردم عزیز کشورمان را خوشحال کنیم.

با شرایط فعلی فکر می‌کنی بتوانید رکورد امتیازی تیمتان با برانکو که 66 امتیاز بود را بشکنید؟

ما و هوادارانمان  از پرسپولیس فقط و فقط توقع برد داریم به همین دلیل فقط برای پیروزی در دو بازی آخر به مصاف حریفان می‌رویم و تمام تلاش‌مان را انجام می‌دهیم که شش امتیاز دو بازی آخر را هم به جمع امتیازاتمان اضافه کنیم تا در زمینه کسب بیشترین امتیاز هم بعد از پوکر تاریخی‌مان رکورد بزنیم.

برای جام حذفی دوست داری چه قرعه‌ای به پرسپولیس بخورد؟ تکرار دربی در نیمه نهایی جام حذفی یا ...

برای تیمی که پوکر قهرمانی زده حریف فرقی نمی‌کند که چه تیمی باشد چون ما می‌خواهیم بعد از قهرمانی لیگ مانند فصل قبل عنوان قهرمانی جام حذفی را هم کسب کنیم و ان‌شاءالله به امید خدا و با تلاشمان این کار را هم به نحو احسن انجام خواهیم داد.

و برای آن جشن در صورت قهرمانی هم فکر خاصی داری؟

واقعا امیدوارم کرونا تمام شود و وضعیت سفید شود تا هوادارانمان بیایند و این یکی از خواسته‌های بزرگ ماست اما اگر نشد هم ما بعد از قهرمانی بعدی سعی می‌کنیم آنها را از قاب تلویزیون‌هایشان خوشحال کرده و به قولی به وجدشان بیاوریم. پرسپولیس تیم اول ایران و آسیاست و هواداران‌مان بدانند در بقیه بازی‌هایمان هم برای نام بزرگ پرسپولیس و تکرار موفقیت‌ها و قهرمانی‌ها در ادامه راه باز هم بیشترین تلاشمان را انجام خواهیم داد تا موفق شویم و جام دیگری را تقدیم هواداران‌مان کنیم که هر چه تلاش می‌کنیم اول به خاطر شادی آنهاست.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز