خبرگزاری کار ایران

خبر امیدوارکننده برای پرسپولیس؛ کریم باقری و ستاره‌ها در تصمیم ناخواسته

asdasd
کد خبر : ۹۵۳۴۸۱

تا قبل از این به نظر می‌رسید کادر فنی پرسپولیس برای ورود به مسابقات لیگ قهرمانان آسیا کار بسیار سختی خواهند داشت و باید با تیمی نصف و نیمه آماده این بازی‌ها شوند اما به نظر می‌رسد با تعویق بازی‌های رسمی تیم ملی شرایط برای آنها بهتر خواهد شد.

به گزارش ایلنا، دیروز رسماً اعلام شد بازی‌های مقدماتی جام جهانی در سال آینده میلادی برگزار خواهد شد. یعنی خبری از بازی‌های تیم ملی در مهر و آبان امسال نیست و اینطوری اردوی شهریورماه شاید کوتاه باشد و شاید هم بازیکنان تیم‌های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا برای دیدار دوستانه با ازبکستان در فیفادی پیش رو به اردوی تیم ملی نروند یا حضورشان در اردو کوتاه باشد.

از طرفی بحث برگزاری فینال جام حذفی هم در پیش است و با توجه به اینکه دو بازی نیمه نهایی طی روزهای 4 و 5 شهریور برگزار می‌شود و تاسوعا و عاشورای حسینی  مصادف با 7 و 8  شهریور است احتمال دارد 9 یا 10 شهریور ماه بازی فینال برگزار شود و چنانچه پرسپولیس به فینال صعود کند شاید اصلاً حضور بازیکنان این تیم در اردوی تیم ملی میسر نباشد.

در چنین شرایطی کادر فنی پرسپولیس خوشحال خواهد شد که با تمام نفرات و توانش برای بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا مهیا شود. پرسپولیس 25 شهریورماه در دوحه باید به مصاف التعاون برود و طی مدتی کوتاه باید چهار بازی سنگین مقابل حریفان آسیایی‌اش برگزار کند پس لغو بازی‌های ملی حتماً به سودش خواهد

بود.

اول اینکه با لغو بازی‌های مهر و آبان، اردو و بازی تدارکاتی شهریورماه اهمیت چندانی نخواهد داشت و دوم اینکه در شروع فصل جاری بازیکنان احتمالاً مدت کوتاه‌تری در اختیار کادر فنی باشند و شاید اگر فدراسیون برای فیفادی‌ها برنامه‌ای نداشته باشد اردویی هم در کار نباشد و بازیکنان ملی‌پوش پرسپولیس برای مسابقات فصل آینده لیگ هم کاملاً در اختیار کادر فنی تیم باشگاهی‌شان باشند.

پرسپولیس با تعویق بازی‌های ملی  از یک حاشیه دیگر هم موقتاً عبور خواهد کرد و بعید نیست با توجه به شرایط تیم ملی کریم باقری به حضورش در کادر فنی پرسپولیس ادامه دهد. طی روزهای گذشته و با نزدیک شدن به اردوی تیم ملی  مسابقات رسمی بحث حضور باقری در کادر فنی تیم ملی و جدایی‌اش از پرسپولیس پررنگ شده بود و هر روز در این خصوص شایعه‌ای به گوش می‌رسید اما حالا به نظر می‌رسد احتمال ماندن باقری در پرسپولیس جدی‌تر از قبل باشد.

البته باقری با توجه به قراردادش با پرسپولیس مسأله حضورش در کادر فنی تیم ملی را به مدیران باشگاهش سپرده بود اما فعلاً که کاری در تیم ملی نیست شاید اسکوچیچ هم سراغ او نیاید و باقری که قطعاً شرایط مالی بهتری در پرسپولیس نسبت به تیم ملی دارد در تیم باشگاهی‌اش بماند که اینطوری ظاهراً هواداران پرسپولیس هم راضی‌ترند و یکی از دلمشغولی‌ها و حاشیه‌های پیرامون مدیریت و کادر فنی  این تیم کمتر خواهد شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز