خبرگزاری کار ایران

نگرانی بزرگ بعد از انتشار قرارداد؛ دیاباته در مسیر مامه تیام!

asdasd
کد خبر : ۹۵۳۴۷۴

بعد از انتشار قرارداد مربوط به مهاجم گلزن استقلال، این نگرانی در بین هواداران این تیم شکل گرفته که شاید سرنوشت دیاباته هم همانند تیام منتهی به جدایی شود.

به گزارش ایلنا، انتشار قرارداد شیخ دیاباته و اشاره به آپشن‌هایی که باشگاه استقلال پیش از شروع لیگ نوزدهم برای این بازیکن در نظر گرفته نشان می‌دهد که باشگاه استقلال از حیث محافظت از قرارداد بازیکنان و مربیان خود در نازل‌ترین سطح ممکن قرار دارد.

حال شاید انتشار چنین قراردادهایی برای رسانه‌ها جذابیت داشته باشد اما به واقع رسانه‌ای شدن قرارداد این بازیکن در برهه‌ای که در بهترین وضعیت فنی قرار دارد و در صدر جدول آقای گل‌های لیگ برتر قرار گرفته نشان می‌دهد که ظاهراً دست‌هایی در کار است تا پروژه حذف این بازیکن کلید بخورد.

درست زمانی که احمد سعادتمند اولین قرارداد جدید را با داریوش شجاعیان امضا کرد قرارداد دیاباته رسانه‌ای شد که این شاید تلاشی برای برهم زدن آرامش فکری دیگر بازیکنان استقلال هم باشد چراکه یقیناً بازیکنان نیز دست به قیاس قراردادهای خود با این بازیکن خواهند زد.

پرونده چنین قراردادی درست یا غلط و با هر ادراکی نباید در چنین مقطعی که استقلال بازی‌های حساسی تا قهرمانی در جام حذفی دارد از داخل باشگاه بیرون می‌رفت اما ظاهراً عوامل پنهانی در حال سناریو‌سازی‌های تازه است تا بساط چنین بازیکنانی را هم از استقلال جمع کرده و او را به سرنوشت استراماچونی دچار کنند! آن هم بازیکنی با این شاخصه‌های فنی وگرنه چه دلیلی دارد واو به واو قرارداد یکی از موفق‌ترین بازیکنان فصل که گره از کار استقلال باز کرده و در بسیاری از بازی‌ها یک‌تنه بار سنگین گلزنی در خط آتش استقلال را به دوش کشیده، به رسانه‌ها کشیده شود؟!

سؤال دیگری که می‌توان بعد از جریان‌سازی اخیر برای مهاجم استقلال مطرح کرد این است که اگر به واقع جریان مخالف حضور بازیکنانی همچون دیاباته اعتقاد دارند چنین بازیکنانی نباید در فوتبال ایران حضور داشته باشند چرا لیست بلند بالایی از بازیکنان بی‌کیفیتی که در پرسپولیس یا دیگر تیم‌ها حضور داشته‌اند را منتشر نکرده‌اند؟

 البته اشارات زیادی در فضای مجازی به نام استوکس و اوساگونا شده بود اما بی‌توجهی به این نام‌ها از سوی برخی جریان‌های تأثیرگذار نشان می‌دهد که تلاش‌های تازه‌ای در حال انجام است تا نظم فکری استقلال از هم گسسته و این تیم در آستانه دربی با مشکلات روانی مواجه شود.

شاید اگر باشگاه استقلال اول بار که یکی از رسانه‌ها به واسطه ارتباط با یکی از معاونان برکنار شده قرارداد بازیکنان و مربیان را منتشر کرد، از آن جریان رسانه‌ای شکایت می‌کرد تا روشن شود قراردادهای فی‌مابین چگونه از باشگاه بیرون رفته، کار به این نقطه نمی‌رسید اما اهمال و بی‌توجهی محض سران باشگاه استقلال و نوعی ترس از پیگیری چنین موارد مهمی (وشاید فقدان تیم حقوقی) سبب شده تا همچنان شاهد افشاگری‌هایی از این دست باشیم. حال اگر قرارداد همه بازیکنان استقلال منتشر می‌شد و وزارت ورزش و جوانان پشت انتشار قراردادها وجود داشت نمی‌شد به این ماجرا خرده گرفت اما وقتی قراردادها بدون موافقت باشگاه استقلال یا خواست بالادستی‌ها در اختیار برخی جریان‌های رسانه‌ای قرار می‌گیرد نشان می‌دهد که یک جای کار می‌لنگد و شاید حتی افرادی هستند در داخل باشگاه استقلال که علاقه‌ای به تداوم حضور بازیکنانی همچون دیاباته در استقلال ندارند و در تلاشند آرامشی که بعد از بردهای اخیر در استقلال به وجود آمده را با بیان این مطالب برهم بزنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز