خبرگزاری کار ایران

عارف باقرزاده: موافق سید بندی لیگ برتر والیبال نبودیم

asdasd
کد خبر : ۹۵۳۴۶۲

سرمربی تیم والیبال هورسان رامسر می گوید: ما فکر میکردیم همانند سنوات گذشته لیگ برتر والیبال قرعه کشی می شود اما این رقابت ها امسال سید بندی شد که ما موافق نبودیم.

عارف باقرزاده در گفتگو با ایلنا با بیان اینکه در شرایط تمرینی خوبی قرار داریم،بیان کرد: رفته رفته از تمرینات پرفشار بدنی خارج شدیم و بیشتر کار توپی انجام  میدهیم و قصد داریم تا قبل از آغاز رقابت های لیگ برتر چند بازی تدارکاتی برنامه ریزی کنیم تا به آمادگی مطلوب برسیم.

وی تصریح کرد: تقریبا ترکیب تیم هورسان رامسر کامل شده است و تنها به یک دریافت کننده با تجربه احتیاج داریم، بازیکن با تجربه ایرانی که مد نظر باشد نیست چون اکثر بازیکنان خوب کشور به دیگر تیم ها پیوستند ، قطعا از بازیکن خارجی در پست دریافت کننده استفاده می کنیم.

سرمربی هورسان رامسر با اشاره به جذب یک بازیکن برزیلی در پست قطرپاسور،افزود: الکساندرو بازیکن برزیلی هورسان باید زود تر به ایران سفر میکرد اما به دلیل قوانین خاص رعایت پروتکل های بهداشتی در برزیل، پرواز آن به تاخیر افتاد ، روز جمعه ۲۴ مرداد ساعت ۵ بامداد این بازیکن برزیلی وارد کشور خواهد شد و پس از پشت سر گذاشتن تست های پزشکی در تمرینات هورسان شرکت خواهد کرد.

عارف باقرزاده ادامه داد: فیلم چند بازیکن خارجی در پست دریافت کننده را به همراه دیگر اعضای کادرفنی دیدیم و قطعا تا اوایل شهریور دومین بازیکن خارجی به ترکیب هورسان اضافه خواهد شد.

وی درباره حواشی جلسه قرعه کشی لیگ برتر والیبال،گفت: ما فکر میکردیم همانند سال های گذشته لیگ برتر والیبال  قرعه کشی خواهد شد اما لیگ برتر سید بندی شد که موافق اینکار نبودیم اما اعتراض هم نکردیم ولی اگه قرعه کشی میشد دیگر هیچ شبه ای نبود و در همان شروع لیگ حواشی و اما اگر ها بوجود نمی آمد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز