خبرگزاری کار ایران

موسوی: فولاد به زودی قهرمانی لیگ برتر می‌شود

asdasd
کد خبر : ۹۵۳۲۳۷

مدافع سابق تیم فولادخوزستان می‌گوید که حضور متداوم نکونام و کاردفنی‌اش در فولاد قطعا می‌تواند این تیم را به زودی قهرمان لیگ‌برتر کند.

به گزارش ایلنا، سید سامان موسوی بازیکن سابق فولادخوزستان در مورد نتایج این‌فصل تیم فولاد به خبرنگار ما گفت:حقیقتا فولاد تا اینجا و مخصوصا در نیم‌فصل دوم مسابقات نتایجش عالی بوده است. احساس می‌کنم کادرفنی تیم از اول اهمیت نتایج را می‌دانستند اما بازیکنان نیم فصل دوم متوجه این قضیه شدند، به خودشان آمدند و چیزی که تا اینجا نشان داده‌اند عالی بوده است. فکر کنم با این روش بازی کردن می‌توانیم برنده دو دیدار باقیمانده شویم. شرایط هرچقدر هم سخت باشد این‌را بدانیم فولاد همیشه فولاد می‌ماند و برای روزهای سخت ساخته شده است.

وی افزود: قبل از بازی نساجی من اطمینان کامل داشتم فولاد سهمیه کسب می‌کند اما اتفاقات بازی و داوری در آن دیدار باعث شد که شکست بخوریم، من همیشه از فولاد حمایت کرده‌ام ولی امسال هم از فولاد و هم از کادرفنی خوب تیم حمایت می‌کنم چرا که فولاد خیلی خوب و با انگیزه بازی می‌کند. در کادرفنی جوان این‌فصل از فولادی‌های سابق استفاده می‌شود و برایشان ارزوی موفقیت دارم و تا آخر حمایتشان می‌کنم.

مدافع سال‌های نه چندان دور تیم فولادخوزستان در مورد مدیریت آذری نیز می‌گوید: واقعیت امر این است که از وقتی آقای آذری مدیر عامل شده‌اند من به شخصه خوشحال شدم، چرا که سابقه کارشان در باشگاه ذوب آهن واضح و روشن است، دلیل خوشحالی‌من این است آقای آذری علاوه بر موفق بودن در کسب نتیجه، برنامه ریزی و ساختار تیمی، همیشه به بومی‌ها و پیشکسوتان اهمیت می‌دهند، احترام قائل هستند و امیدوارم همینجور به راهشان ادامه بدهند و موفق باشند.

او در مورد بازتاب حمایت و صحبت‌هایش در فضای مجازی درباره تمدید سه ساله  با نکونام نیز می‌گوید: چند روز پیش در صفحه شخصی ‌خودم حمایتی از آقای نکونام کردم که هواداران لطف داشتند و موافق نظر من بودند. الان هم می‌گویم از مدیریت شرکت فولاد و مدیرعامل محترم تقاضا می‌کنم یه قرارداد چند ساله با ایشان ببندند، شک ندارم هر سال کسب سهمیه را داریم، به زودی و با برنامه ریزی قهرمان لیگ برتر می‌شویم و در آسیا نتایج خوبی خواهیم گرفت.

مدافع سابق فولاد در انتها گفت: در مورد هواداران فولاد که نمی‌شود چیزی برای توصیفشان پیدا کرد چون هر چی بگویم کم گفته‌ام، آن‌ها عالیند و در ایران کم‌نظیر، دست تک تکشان را به گرمی می‌فشارم چرا که همیشه پشت تیم بوده‌اند و در این دو هفته باید به مانند همیشه از تیم و کادرفنی حمایت کنند تا همگی از کسب نتایج خوب خوشحال شویم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز